Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  U Britaniji mlečni proizvodi postaju luksuz

Istraživanje Londonske škole ekonomije pokazalo je da Britanci gotovo da i neće moći da dođu do skupljih i ređih vrsta sireva jer će troškovi njihovog uvoza biti preveliki.

- Mi zavisimo od uvoza mlečnih proizvoda, što znači da će problemi u dobavljačkom lancu svakako uticati na nas, bilo nedostatkom na policama, bilo visokim cenama koje će proizvode koje sada konzumiramo na dnevnoj bazi svesti na povremeni luksuz – pojasnio je Ash Amirahmadi, direktor britanske ispostave Arla Foods.

Prehrambena industrija jedna je od najglasnijih kada je u pitanju upozoravanje na neželjene posledice Brexita jer Britanija dosta zavsi od uvoza, posebno od uvoza iz Irske, Nemačke, Francuske, Belgije i Danske. Kada i ako Velika Britanija izađe iz EU, suočiće se sa visokim tarifama na uvoz jer, recimo, mleko ima tarifu od 74 posto, a Mozzarella 41 posto.

Naglašavaju kako zapravo postoje tri mogućnosti – više cene, nedostatak pojedinih proizvoda ili niži standardi nakon Brexita. Inače, kako stvari trenutno stoje, Velika Britanija će Europsku uniju napustiti u martu 2019. godine.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...