Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Dani tajlandske kuhinje u Falkensteiner-u

Tajlandska kuhinja spada u najbolje kuhinje na svetu i ukoliko do sada niste imali prilike, pravo je vreme da probate neka od najpoznatijih tajlandskih jela i osetite ovu jedinstvenu i urbanu rapsodiju ukusa. 

Od 15. do 30. oktobra u restoranu hotela Falkensteiner specijalista za tajlandsku kuhinju, gostujući šef Zoran Janković iz restorana Stix, rame uz rame sa šefom kuhinje Falkensteiner-a, Božidarom Stefanovićem pripremaće za Vas neodoljive „Thai“ specijalitete u restoranu ovog beogradskog hotela.  

Otkrijte ceo novi svet ukusa i probajte neke od ekstravagantnih kombinacija slatko-slanih i začinjenih aroma. 

Na meniju će biti neka od najprepoznatljivijih tajlandskih specijaliteta kao što su: Pad thai (kombinacija pirinčanih nudli sa mesom ili plodovima mora i povrćem), zatim Masaman kari (koji se često naziva kraljem svih karija i po mnogima spada u top 3 tajlandska jela) ili dagnje u sosu od kokosovog mleka. Za ljubitelje slatkog tu je nezaobilazni tapioka puding kao i „sticky rice“ sa pireom od manga. 

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...