Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Dejvid Bekam i Gaj Riči otvaraju pab

Dejvid Bekam i Gaj Riči, bivši Madonin muž kupili su dvorac vredan 2.700.000 evra. Nekadašnji fudbaler i reditelj od ove nekretnine napraviće pab u koju će moći da dolaze samo odabrani. Ona će imati svoje privatne članove iz sveta filma, muzike i medija koji će uživati u pivu, ali i u skupocenim vinima koja će se služiti. Renoviranje objekta će koštati mnogo, ali dvojica prijatelja žele da stvore luksuz po ukusu bogataša.

 

"Dejvid ne može da dočeka da se lati posla, jako želi da napravi sve to", izjavio je izvor blizak bivšem sportisti, a prenosi Dejli mejl.

Gaj Riči, koji se bavi proizvodnjom piva, biće zadužen za taj deo posla u koji se Bekam neće mešati. U njega ima veliko poverenje i siguran je da će se kod njih točiti ono najbolje.

 

 

Palata se nalazi blizu porodične kuće Dejvida i Viktorije Bekam, u kojoj žive sa njihovo četvoro dece, sinovima Bruklinom (19), Romeom (16) i Kruzom (13) i ćerkom Harper (7).

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...