Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Odabrani najbolji na Schweppes Mixology takmičenju za barmene

Održan je Schweppes Mixology, takmičenje barmena koji su strastveni zaljubljenici u bartending u organizaciji Coca-Cola HBC Srbija koja uz svetski i lokalno poznata bezalkoholna pića, distribuira i prodaje premium alkoholna pića.

U zvaničnu selekciju ušlo je 50 validnih prijava, od čega je žiri selektovao dvadeset najboljih. Oni su dobili priliku da se u velikom finalu pokažu i pred tehničkim, degustatorskim i javnim žirijem. Barmeni su bili veoma inspirisani i kreativni te su se tako u finalu našli kokteli inspirisani mirisom mediterana, đumbirom i ruzmarinom, retro muzikom, tradicijom i čvrstim karakterom. Finalisti su kao osnovni sastojak koristili jedan od ukusa Schweppes-a. Za ugodnu atmosferu tokom takmičenja bio  je zadužen poznati radisjki voditelj Dragan Ilić.

Komisija je sumirala ocene sva tri žirija, koji su ocenjivali sve od kontakta s publikom, tehničkog izvođenja do ukusa, a najteže je bilo upravo degustatorskom žiriju. Nakon što su ocene sabrane za najboljeg je proglašen barmen Marko Miladinović koji je inspiraciju za koktel u čijoj se osnovi nalazi Schweppes Jazzy Ginger pronašao reskom penušavom ukusu koji se najbolje meša u šejkeru sa ledom, a sve u ritmu muzike. Marko Miladinović je zajedno sa drugoplasiranim Petrom Terzićem i trećeplasiranom, damom među barmenima, Tijanom Stević osvojio komplet vrhunske barske opreme sa specijalizoivanim handmade kožnim rolovima, kao i trodnevno putovanje u Atinu na „Athens bar show“. Putovanje na ovaj svojevrsni sajam u barmenskoj industriji zajednički su ocenili kao podstrek za unapređenje svog iskustva i znanja koje će primeniti u njihovom daljem radu.   

Coca-Cola HBC Srbija u Srbiji već 50 godina doprinosi razvoju HoReCa sektora i ugostiteljstva i ovo takmičenje je pravi dokaz toga. Kroz takmičenja barmena, Coca-Cola HBC sa ugostiteljskim sektorom deli svoju ekspertizu i tako doprinosi sve bogatijoj ponudi napitaka.

Share

Najnovije vesti


Da li ste spremni za kremasto uživanje?

Grand kafa lansirala je Insta Grand, novi brend u kategoriji instant kafe. Za sve one koji biraju punu šolju potpunog užitka, Insta Grand dolazi u 11 različitih varijanti koje karakteriše pun kafeni ukus i kremasta tekstura, a sigurni smo da...



Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija u okviru Međunarodnog sajma turizma  organizuje stručne panele i diskusije u cilju daljeg jačanja ugostiteljske ponude

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i...



Grand Black'n'Easy prava turska, budi za minut

Jutro je najužurbaniji deo dana, a svima nam je neophodna energija za početak istog. Potrebno nam je da se odmah razbudimo, što pre rasanimo i podignemo nivo koncentracije za dan pred nama.

Kako bismo se efikasno razbudili i započeli dan na...



Istinita priča o zdravijim grickalicama od sušenog voća i povrća

True Story, brend koji domaćem tržištu nudi zdravije grickalice koje se mogu konzumirati bez griže savesti u odnosu na standardnu ponudu, predstavio se medijima uz takmičenje u kuvanju i degustaciju. True Story potrošačima nudi sušene čipseve od...



Za Dan zaljubljenih poklonite iskustvo!

Dan zaljubljenih se bliži, što znači da je vreme da počnete da razmišljate o tome kako da obradujete svoju drugu polovinu. Verujemo da su vam uvek dobrodošli saveti i ideje za poklone. Uvek se možete odlučiti za kutiju slatkiša i čokoladu, buket...