Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Odabrani najbolji na Schweppes Mixology takmičenju za barmene

Održan je Schweppes Mixology, takmičenje barmena koji su strastveni zaljubljenici u bartending u organizaciji Coca-Cola HBC Srbija koja uz svetski i lokalno poznata bezalkoholna pića, distribuira i prodaje premium alkoholna pića.

U zvaničnu selekciju ušlo je 50 validnih prijava, od čega je žiri selektovao dvadeset najboljih. Oni su dobili priliku da se u velikom finalu pokažu i pred tehničkim, degustatorskim i javnim žirijem. Barmeni su bili veoma inspirisani i kreativni te su se tako u finalu našli kokteli inspirisani mirisom mediterana, đumbirom i ruzmarinom, retro muzikom, tradicijom i čvrstim karakterom. Finalisti su kao osnovni sastojak koristili jedan od ukusa Schweppes-a. Za ugodnu atmosferu tokom takmičenja bio  je zadužen poznati radisjki voditelj Dragan Ilić.

Komisija je sumirala ocene sva tri žirija, koji su ocenjivali sve od kontakta s publikom, tehničkog izvođenja do ukusa, a najteže je bilo upravo degustatorskom žiriju. Nakon što su ocene sabrane za najboljeg je proglašen barmen Marko Miladinović koji je inspiraciju za koktel u čijoj se osnovi nalazi Schweppes Jazzy Ginger pronašao reskom penušavom ukusu koji se najbolje meša u šejkeru sa ledom, a sve u ritmu muzike. Marko Miladinović je zajedno sa drugoplasiranim Petrom Terzićem i trećeplasiranom, damom među barmenima, Tijanom Stević osvojio komplet vrhunske barske opreme sa specijalizoivanim handmade kožnim rolovima, kao i trodnevno putovanje u Atinu na „Athens bar show“. Putovanje na ovaj svojevrsni sajam u barmenskoj industriji zajednički su ocenili kao podstrek za unapređenje svog iskustva i znanja koje će primeniti u njihovom daljem radu.   

Coca-Cola HBC Srbija u Srbiji već 50 godina doprinosi razvoju HoReCa sektora i ugostiteljstva i ovo takmičenje je pravi dokaz toga. Kroz takmičenja barmena, Coca-Cola HBC sa ugostiteljskim sektorom deli svoju ekspertizu i tako doprinosi sve bogatijoj ponudi napitaka.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...