Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Dan za limuNADU!

Svratište za decu i Centar za integraciju mladih 14. jula 2018. organizuju akciju pod nazivom Dan za limuNADU. U okviru ove akcije ugostiteljski objekti u Beogradu prihod od prodatih limunada tog dana doniraće Svratištu za decu. Prikupljena sredstva biće namenjena za narednu školsku godinu za 250 školaraca. Lokali koji učestvuju u ovoj akciji biće obeleženi posterom, a lokali koji su podržali akciju za sada su: Zoom Art Cafe & Photo Studio, Meduza, Knjigodrom, Jazz Bašta, D Bar, Lula Fine Espresso, Franš restoran, Klub svetskih putnika Cruiser, Tranzit Bar, Mercure Belgrade Excelsior, Arkabarka hostel, Teniski klub TOPACO, Klub književnika, Bagel, Gospođa Mirkov, Endorfin, Gelato Freddo 1, Gelato Freddo 2, Drvo Javorovo, Okto bilijar pub, Mozzarella Osteria, Od usta do usta, Courtyard Belgrade City Center, Kafe bar 16, Poslastičarnica DJ, Krigla i šoljica, Znači Pub, Laganas Bar, Exer Pub, MRS&MOOD, Crna ovca, Sunset, Kafe Šupa, Small Tree- Salon de The, Gavez klub, Cada Dia, Jolly Roger Pub, Caffe Fazon, Sofa, Bajloni Bar & Beyond, Drinka, Madera, Kultura Bar, Gastro Bar 20/44.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...