Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Masimo Botura ponovo najbolji

Na prestižnom izboru World's 50 Best Restaurants održanom u Bilbau, Masimo Botura proglašen je za najboljeg kuvara na svetu. Njegov restoran, Osteria Francescana ponovo je vratio titulu iz 2016. kada je izabran za najbolji. Na drugom mestu se našao španski restoran El Celler de Can Roca, dok je treće mesto zauzeo Mirazur na jugu Francuske. Prošlogodišnji pobednik, Eleven Madison, ove godine je na četvrtom mestu.  

Inače, ceremonija dodele nagrada počela je kada se Vilijam Dru, jedan od čelnika ovog izbora oprostio od Entonija Bordejna. “On je bio agent-provokator koji je celu našu industriju izmenio na bolje i otvorio nepca ljudi širom sveta za nove ukuse”! 

10 najboljih restorana na svetu su: 

1. Osteria Francescana, Modena, Italija

2. El Celler de Can Roca, Žirona, Španija

3. Mirazur, Menton, Francuska

4. Eleven Madison Park Njujork, SAD

5. Gaggan, Bangkok, Tajland

6. Central, Lima, Peru

7. Maido, Lima, Peru

8. Arpège, Pariz Francuska

9. Mugaritz, San Sebastijan, Španija

10. Asador Etxebarri, Aspe, Španija

 

 

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...