Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  T(HE) majica je superkul!

Leto je jedna od prvih asocijacija na brojne muzičke festivale i odličan provod koji očekuje ljubitelje različitih muzičkih žanrova. Upravo time inspirisan, Heineken, je u okviru kampanje Live your music lansirao novu, limitiranu seriju limenki są nazivima techno, rock, rnb i pop. 

Osim ovog kreativnog rešenja limenki kroz koje će svako moći da se poveže sa svojim omiljenim žanrom, Heineken  je realizovao i saradnju sa domaćim brendom Superkul koji je za ovu priliku kreirao unikatne (T)HE majice koje će biti must have na predstojećim festivalima. 

(T)HE majica je kreacija dva grafička dizajnera, Aleksandra Ivanovića i Miloša Kneževića, tvoraca brenda Superkul, koji su zajedno sa Heineken timom osmislili jedinstveni dizajn inspirisan muzikom. 

-Kreiranje ove majice je bio veliki izazov za nas jer smo želeli da budemo autentični, zabavni, a ujedno i da osvojimo srca posetilaca brojnih festivala i žurki. Jedva čekamo da vidimo kako klaberi uživaju u letnjim ritmovima baš u ovim majicama koje će biti sastavni deo stvaranja njihovih uspomena za ceo život - istakao je ovaj dvojac i dodao da su u proizvodnji majica korišćene ekološke boje formirane na vodenoj bazi, bez upotrebe razređivača i drugih štetnih sastojaka.

Međutim, to nije sve... tokom narednog perioda, fanovi klabinga imaće priliku da učestvuju u kreativnom konkursu "Live your music" u okviru koga će pokazati kako žive svoju muziku inspirisani novim Heineken® limenkama i (T)HE majicom. Naravno, najsrećnije očekuju sjajne nagrade poput ulaznica za VIP zonu na festivalima Exit i Love fest.

-Heineken deli strast prema muzici sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u muziku da ne budu samo slušaoci, već da slobodno i opušteno žive svoju muziku gde god da se nalaze. Muzika nas pokreće kako u životu, tako i u poslu, i upravo tu strast želimo da prenesemo ka svim našim potrošačima. Bez obzira na omiljeni žanr, podelite svoj ritam uz pomoć novih limenki i (T)HE majice i budite deo predstojeće letnje festivalske sezone - istakla je Tijana Kraković, Heineken brend menadžerka.

 

Share

Najnovije vesti


Radost - fina kuhinjica

Radost fina kuhinjica je restoran u kome je Martin Gor iz Depeche Moda probao skoro sve s menija. U njemu se zdrava hrana priprema svakodnevno, a radni dan počinje rano ujutro, kada vlasnica Saška Maček odlazi na pijacu po sveže namirnice. Zatim...



Još strože kazne

Za neizdavanje računa zatvaranje restorana na godinu dana...

Pred letnju sezonu ugostitelje je dočekala loša vest. Naime, država je odlučila da pooštri kazne za prekršaje poput neprijavljivanja zaposlenih ili neizdavanja fiskalnog računa, pa ako...



Zaštita podataka gostiju (GDPR)

Hotelijeri u svetu već odavno su spremni, dok se domaći, kao što to obično biva u našoj zemlji, pripremaju u minut do 12. Podaci jesu resurs, ali s novom regulativom (GDPR) ujedno predstavljaju i veliku odgovornost i zahtevaju čitav niz mera koje...



Pušenje ili ne, odlučite sami!

GORAN JOVIĆ

vlasnik kafića Knez, Valjevo

Smatram da samo fizičkim pregradama kao što su zid ili staklo, u stvari, dobijate pravi prostor, dok podela na rejone bez pregrade znači isto kao kada bi u jednom malom delu bazena bilo dozvoljeno...



U kuhinji mora da bude zabavno

EYCK ZIMMER

Culinary director hotela Square Nine

Sa novim šefom kuhinje hotela Square Nine Eyckom Zimmerom razgovarali smo o kuvanju, novom letnjem meniju, Mišlenovim zvezdicama i životu u Beogradu. 

Koliko je ovaj duhoviti Nemac neobičan...