Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  T(HE) majica je superkul!

Leto je jedna od prvih asocijacija na brojne muzičke festivale i odličan provod koji očekuje ljubitelje različitih muzičkih žanrova. Upravo time inspirisan, Heineken, je u okviru kampanje Live your music lansirao novu, limitiranu seriju limenki są nazivima techno, rock, rnb i pop. 

Osim ovog kreativnog rešenja limenki kroz koje će svako moći da se poveže sa svojim omiljenim žanrom, Heineken  je realizovao i saradnju sa domaćim brendom Superkul koji je za ovu priliku kreirao unikatne (T)HE majice koje će biti must have na predstojećim festivalima. 

(T)HE majica je kreacija dva grafička dizajnera, Aleksandra Ivanovića i Miloša Kneževića, tvoraca brenda Superkul, koji su zajedno sa Heineken timom osmislili jedinstveni dizajn inspirisan muzikom. 

-Kreiranje ove majice je bio veliki izazov za nas jer smo želeli da budemo autentični, zabavni, a ujedno i da osvojimo srca posetilaca brojnih festivala i žurki. Jedva čekamo da vidimo kako klaberi uživaju u letnjim ritmovima baš u ovim majicama koje će biti sastavni deo stvaranja njihovih uspomena za ceo život - istakao je ovaj dvojac i dodao da su u proizvodnji majica korišćene ekološke boje formirane na vodenoj bazi, bez upotrebe razređivača i drugih štetnih sastojaka.

Međutim, to nije sve... tokom narednog perioda, fanovi klabinga imaće priliku da učestvuju u kreativnom konkursu "Live your music" u okviru koga će pokazati kako žive svoju muziku inspirisani novim Heineken® limenkama i (T)HE majicom. Naravno, najsrećnije očekuju sjajne nagrade poput ulaznica za VIP zonu na festivalima Exit i Love fest.

-Heineken deli strast prema muzici sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u muziku da ne budu samo slušaoci, već da slobodno i opušteno žive svoju muziku gde god da se nalaze. Muzika nas pokreće kako u životu, tako i u poslu, i upravo tu strast želimo da prenesemo ka svim našim potrošačima. Bez obzira na omiljeni žanr, podelite svoj ritam uz pomoć novih limenki i (T)HE majice i budite deo predstojeće letnje festivalske sezone - istakla je Tijana Kraković, Heineken brend menadžerka.

 

Share

Najnovije vesti


Svako u srcu nosi svoju kafanu

Jovan Mrđenović

ugostitelj

Beograd 1867. slavi povratak kneza Mihaila Obrenovića iz Carigrada, gde mu je turski sultan uručio ferman o predaji srpskih gradova. U kafani Srpska kruna priređeno je veliko slavlje. Tim povodom došao je Jaša Ignjatović...



Danuška Kumara

Danuška Kumara

Glavni kuvar hotela Hyatt Regency Beograd 



Iris New Balkan Cuisine

Iris New Balkan Cuisine, fine dining restoran, Beogradu je pre nešto više od dve godine, kada je otvoren, doneo novi koncept ugostiteljstva. Malo ko je verovao u njegov opstanak, ali zahvaljujući ogromnom entuzijazmu zaposlenih i ljubavi prema...



Tajna uspeha je u radu, posvećenosti i viziji

Mihailo Janković

direktor kompanije Nectar, govori za CaféBar network povodom obeležavanja jubileja, 20 godina uspešnog poslovanja kompanije Nectar



Coca-Cola inspirisala sve da budu Deda Mraz i usreće decu iz SOS sela Srbije

Ove Nove godine 170 dece iz SOS dečijih sela u Kraljevu i Sremskoj Kamenici iskusiće radost praznika i provesti nezaboravno zimovanje zahvaljujući građanima Srbije i kompaniji Coca-Cola.