Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Coca-Cola u finalu festivala

Kampanja za prve ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija. Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM Beograd i McCann Beograd odličan je primer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno. Upotreba jednog klasičnog kanala, kao što je bilobrod kombinovana je sa nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog biloborda čime je postignut efekat miksa tradicionalnog i inovativnog. Coca-Cola, brend čiji logo je globalno poznat ovom kampanjom je pokazala da biti veliki brend znači ujedno prepoznati prave kulturne i lokalne vrednosti.

- Ući u finale na jednom ovako renomiranom festivalu je zaista velika čast, kako za tim koji je radio na projektu, tako i za celu agenciju. Iako smo zajedno sa klijentom Coca-Cola učestovali, i osvajali prestižne nagrade na različitim lokalnim i regionalnim festivalima, ovo je prvi put da je naš rad zapažen i na svetskom nivou, što nam pričinjava posebno zadovoljstvo. Kada su vaši rezultati i krativnost prepoznati na jednom ovakvom festivalu to je pokazatelj da za vredan rad, posvećenost i upornost ne postoje granice, a posebno nam je drago što smo na ovaj način doprineli i promociji srpske tradicije u svetu. Ovaj veliki uspeh delimo sa našim partnerima, klijentom Coca-Cola, kome smo zahvalni na dugogodišnjem poverenju, i sa agencijom McCann Beograd, sa kojom uvek nađemo način da integrisanim radom dođemo do najboljih rešenja. Timski rad je ono sto donosi najbolji rezultat, i ekipa vrsnih profesionalaca koja je učestvovala na projektu sa sve tri stane je ovom prilikom upravo to i demonstrirala - kaže Dubravka Urošević, regionalna account direktorka agencije UM Beograd.

Kampanja za ručno pleteni i tkani bilbord realizovana je u okviru najave živopisnog serijala Nezaboravni ukusi Srbije koji otkriva i oživljava stare, skoro zaboravljene recepte. Coca-Cola je ovim serijalom predstavila tradicionalnu i modernu verziju jela prilagođenu današnjem tempu života.

Festival globalnih medija među najznačajnijim je manifestacijama medijske industrije. Na ovogodišnjem festivalu koji će biti održan u Rimu učestovaveće neki od najpoznatijih predstavnika i stručnjaka iz oblasti komunikacija. Ugledan žiri dodeliće nagrade kampanjama koje su na inovativan način koristile različite medijske kanale. Imena pobednika biće objavljena na završnoj svečanosti 14.maja u Rimu.

Pogledajte sve radove koji su ušli u finale na ovom linku. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...