Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Coca-Cola u finalu festivala

Kampanja za prve ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija. Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM Beograd i McCann Beograd odličan je primer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno. Upotreba jednog klasičnog kanala, kao što je bilobrod kombinovana je sa nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog biloborda čime je postignut efekat miksa tradicionalnog i inovativnog. Coca-Cola, brend čiji logo je globalno poznat ovom kampanjom je pokazala da biti veliki brend znači ujedno prepoznati prave kulturne i lokalne vrednosti.

- Ući u finale na jednom ovako renomiranom festivalu je zaista velika čast, kako za tim koji je radio na projektu, tako i za celu agenciju. Iako smo zajedno sa klijentom Coca-Cola učestovali, i osvajali prestižne nagrade na različitim lokalnim i regionalnim festivalima, ovo je prvi put da je naš rad zapažen i na svetskom nivou, što nam pričinjava posebno zadovoljstvo. Kada su vaši rezultati i krativnost prepoznati na jednom ovakvom festivalu to je pokazatelj da za vredan rad, posvećenost i upornost ne postoje granice, a posebno nam je drago što smo na ovaj način doprineli i promociji srpske tradicije u svetu. Ovaj veliki uspeh delimo sa našim partnerima, klijentom Coca-Cola, kome smo zahvalni na dugogodišnjem poverenju, i sa agencijom McCann Beograd, sa kojom uvek nađemo način da integrisanim radom dođemo do najboljih rešenja. Timski rad je ono sto donosi najbolji rezultat, i ekipa vrsnih profesionalaca koja je učestvovala na projektu sa sve tri stane je ovom prilikom upravo to i demonstrirala - kaže Dubravka Urošević, regionalna account direktorka agencije UM Beograd.

Kampanja za ručno pleteni i tkani bilbord realizovana je u okviru najave živopisnog serijala Nezaboravni ukusi Srbije koji otkriva i oživljava stare, skoro zaboravljene recepte. Coca-Cola je ovim serijalom predstavila tradicionalnu i modernu verziju jela prilagođenu današnjem tempu života.

Festival globalnih medija među najznačajnijim je manifestacijama medijske industrije. Na ovogodišnjem festivalu koji će biti održan u Rimu učestovaveće neki od najpoznatijih predstavnika i stručnjaka iz oblasti komunikacija. Ugledan žiri dodeliće nagrade kampanjama koje su na inovativan način koristile različite medijske kanale. Imena pobednika biće objavljena na završnoj svečanosti 14.maja u Rimu.

Pogledajte sve radove koji su ušli u finale na ovom linku. 

Share

Najnovije vesti


Radost - fina kuhinjica

Radost fina kuhinjica je restoran u kome je Martin Gor iz Depeche Moda probao skoro sve s menija. U njemu se zdrava hrana priprema svakodnevno, a radni dan počinje rano ujutro, kada vlasnica Saška Maček odlazi na pijacu po sveže namirnice. Zatim...



Još strože kazne

Za neizdavanje računa zatvaranje restorana na godinu dana...

Pred letnju sezonu ugostitelje je dočekala loša vest. Naime, država je odlučila da pooštri kazne za prekršaje poput neprijavljivanja zaposlenih ili neizdavanja fiskalnog računa, pa ako...



Zaštita podataka gostiju (GDPR)

Hotelijeri u svetu već odavno su spremni, dok se domaći, kao što to obično biva u našoj zemlji, pripremaju u minut do 12. Podaci jesu resurs, ali s novom regulativom (GDPR) ujedno predstavljaju i veliku odgovornost i zahtevaju čitav niz mera koje...



Pušenje ili ne, odlučite sami!

GORAN JOVIĆ

vlasnik kafića Knez, Valjevo

Smatram da samo fizičkim pregradama kao što su zid ili staklo, u stvari, dobijate pravi prostor, dok podela na rejone bez pregrade znači isto kao kada bi u jednom malom delu bazena bilo dozvoljeno...



U kuhinji mora da bude zabavno

EYCK ZIMMER

Culinary director hotela Square Nine

Sa novim šefom kuhinje hotela Square Nine Eyckom Zimmerom razgovarali smo o kuvanju, novom letnjem meniju, Mišlenovim zvezdicama i životu u Beogradu. 

Koliko je ovaj duhoviti Nemac neobičan...