Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Novi dizajn McDonald's restorana

U godini u kojoj slavi 30 godina uspešnog poslovanja u Srbiji, kompanija McDonald’s pripremila je brojna iznenađenja za korisnike. Nakon što je početkom meseca lansirana nova usluga - isporuka hrane na kućnu adresu, otvoren je i renovirani McDonald’s Time Out restoran u Bulevaru Mihajla Pupina. Restoran je renoviran u skladu sa potpuno novim Natural Integrity konceptom. Materijali koji dominiraju u prostoru su hrast, šperploča i koža, a korišćena je i grafika inspirisana štampom i dopunjena zanimljivim detaljima. Osim inovativnog dizajna, novina su i terminali za poručivanje, takozvani self order kiosci. Gost može samostalno, koristeći ekran osetljiv na dodir, da odabere šta će da jede, poruči ih i plati platnom karticom. Uveden je i koncept Made for you, koji osoblju u kuhinji omogućava da, čim prime  porudžbinu počnu sa njenom pripremom. Takođe, uvedena je McCafe ponuda. Restoran je zadržao baštu i dosadašnji McDrive koji je otvoren 24 sata. 

-Želja nam je da gosti McDonald’s restorana u Srbiji uvek među prvima dožive i iskuse sve novine koje kompanija na globalnom nivou uvodi. Tu mislim i na tehnološke inovacije i nove proizvode, ali i unapređenje prostora samih restorana u kojima naši gosti borave - rekla je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s Srbija.

Srbija je peta zemlja u kojoj je uveden Natural Integrity koncept. Osim u Srbiji, uveden je i u Velikoj Britaniji, Holandiji, Španiji i Portugaliji.  

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...