Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Kad pivo otvara muzej

Zaječarsko pivo pokreće nacionalnu kampanju "Otvorimo zajedno Narodni muzej" u okviru koje će potrošači širom Srbije kupovinom specijalnog izdanja limenki doprineti prikupljanju sredstava potrebnih za završetak radova na renoviranju Narodnog muzeja u Beogradu.

Kao brend sa dugom tradicijom i nasleđem, Zaječarsko pivo doniraće Narodnom muzeju po jedan dinar od svake prodate specijalno dizajnirane limenke piva u periodu od 1. februara do 15. juna 2018. godine. 

Tokom ovog perioda, limenke Zaječarskog piva promeniće svoj izgled i krasiće ih vizuali četiri umetnička dela – „Portret Vuka Karadžića" Dimitrija Avramovića, „Miloš, Marko i vila" Paje Jovanovića, „Motiv iz Šida" Save Šumanovića i „Drvo u šumi" Nadežde Petrović.

- Ponosni smo što će Zaječarsko pivo, zajedno sa svojim potrošačima, dati važan doprinos završetku radova na renoviranju Narodnog muzeja, kao institucije od izuzetnog nacionalnog i kulturnog značaja. Radujemo se otvaranju Muzeja nakon 15 godina, kako bi ponovo svi stanovnici Srbije, ali i brojni turisti, imali priliku da posete instituciju koja čuva našu bogatu kulturnu baštinu - istakla je Jasmina Trijić, senior brend menadžerka Zaječarskog piva.  

Narodni muzej osnovan je 1844. godine sa ciljem da na jednom mestu "sabere sve starine i da ih za potomstvo sačuva", kako se navodi u osnivačkom aktu ove institucije koja je većim delom zatvorena zbog sanacije od 2003. godine.

- Osnovna potreba je da se obnovom Narodnog muzeja stvore uslovi za trajno čuvanje i savremeno predstavljanje kulturnih dobara, odnosno da se postigne funkcionalno, organizaciono i tehničko osavremenjivanje objekta i stvaranje dodatnog prostora za osnovne delatnosti, posebno izlaganje i komunikaciju sa publikom. Glavni cilj je preobražaj muzeja i promena narativa postavke, u skladu sa profesionalnim standardima - istakla je Bojana Borić Brešković, direktorka Narodnog muzeja. 

Narednih meseci Zaječarsko pivo će širom zemlje organizovati brojne promotivne i edukativne akcije sa ciljem prikupljanja sredstava za završetak radova i dodatnim upoznavanjem javnosti o značaju četiri umetnička dela izuzetnih srpskih slikara.

Share

Najnovije vesti


Srbin među 10 najboljih na svetu

Aleksandar Josipović,direktor marketinga White Label Grupe u Dubaiju ostvario je još jedan veliki uspeh na međunarodnoj sceni zajedno sa Cavalli Club Restaurant & Lounge-om u Dubaiju.



Dan za limuNADU!

Svratište za decu i Centar za integraciju mladih 14. jula 2018. organizuju akciju pod nazivom Dan za limuNADU.



Novi predsednik Udruženja pivara Srbije

Vladimir Vava, generalni direktor Carlsberg Srbija je od 25. juna ove godine preuzeo funkciju predsednika Udruženja pivara Srbije sa mandatom od dve godine.



Tri razloga zbog kojih morate mudro odabrati ozvučenje za vaš lokal

Zato je važno da se ugostitelji, koji žele uspešan restoran pun zadovoljnih gostiju, zapitaju koliko pažnje zaista pridaju muzici.



Bubble Jam početkom jula

Festival penušavih vina “Bubble Jam” održava se ove godine po četvrti put. Ovaj događaj zakazan je za 7. jul 2018. u Hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, tačnije na platou ispred hotela.