Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Kad pivo otvara muzej

Zaječarsko pivo pokreće nacionalnu kampanju "Otvorimo zajedno Narodni muzej" u okviru koje će potrošači širom Srbije kupovinom specijalnog izdanja limenki doprineti prikupljanju sredstava potrebnih za završetak radova na renoviranju Narodnog muzeja u Beogradu.

Kao brend sa dugom tradicijom i nasleđem, Zaječarsko pivo doniraće Narodnom muzeju po jedan dinar od svake prodate specijalno dizajnirane limenke piva u periodu od 1. februara do 15. juna 2018. godine. 

Tokom ovog perioda, limenke Zaječarskog piva promeniće svoj izgled i krasiće ih vizuali četiri umetnička dela – „Portret Vuka Karadžića" Dimitrija Avramovića, „Miloš, Marko i vila" Paje Jovanovića, „Motiv iz Šida" Save Šumanovića i „Drvo u šumi" Nadežde Petrović.

- Ponosni smo što će Zaječarsko pivo, zajedno sa svojim potrošačima, dati važan doprinos završetku radova na renoviranju Narodnog muzeja, kao institucije od izuzetnog nacionalnog i kulturnog značaja. Radujemo se otvaranju Muzeja nakon 15 godina, kako bi ponovo svi stanovnici Srbije, ali i brojni turisti, imali priliku da posete instituciju koja čuva našu bogatu kulturnu baštinu - istakla je Jasmina Trijić, senior brend menadžerka Zaječarskog piva.  

Narodni muzej osnovan je 1844. godine sa ciljem da na jednom mestu "sabere sve starine i da ih za potomstvo sačuva", kako se navodi u osnivačkom aktu ove institucije koja je većim delom zatvorena zbog sanacije od 2003. godine.

- Osnovna potreba je da se obnovom Narodnog muzeja stvore uslovi za trajno čuvanje i savremeno predstavljanje kulturnih dobara, odnosno da se postigne funkcionalno, organizaciono i tehničko osavremenjivanje objekta i stvaranje dodatnog prostora za osnovne delatnosti, posebno izlaganje i komunikaciju sa publikom. Glavni cilj je preobražaj muzeja i promena narativa postavke, u skladu sa profesionalnim standardima - istakla je Bojana Borić Brešković, direktorka Narodnog muzeja. 

Narednih meseci Zaječarsko pivo će širom zemlje organizovati brojne promotivne i edukativne akcije sa ciljem prikupljanja sredstava za završetak radova i dodatnim upoznavanjem javnosti o značaju četiri umetnička dela izuzetnih srpskih slikara.

Share

Najnovije vesti


Zbaralji Saverio za CafeBar network

Sbaragli Saverio, chef restorana Tosca, Ženeva

EKSKLUZIVNO ZA CAFÉBAR NETWORK

Svi restorani zaslužuju Mišlenovu zvezdicu!



U Homi ima mesta za sve

Kada smo krajem prošle godine pokrenuli inicijativu da se uspostavi balans u ugostiteljskim objektima tako da i pušači i nepušači imaju prostor u kome će uživati, našoj akciji među prvima se pridružio fine-dining restoran Homa



Chez Nik

Posle 17 godina u ugostiteljskom biznisu, od pekare, preko fast fooda i čuvene palačinkarnice Keops, ugostitelj Nikola Stupar, rešio je da, kako kaže, zaokruži svoju ugostiteljsku priču. Zato je na Novom Beogradu otvorio restoran Chez Nik. U...



Kako da izgradite identitet lokala

Dejan Veljković Džesi

vlasnik restorana Dukat, Pirot

U izgradnji identiteta lokala, restorana, bilo kog objekta, učestvuje veliki broj faktora, enterijer i spoljašnjost, koncept, osoblje, vlasnik, atmosfera... i na izgradnji i održanju identiteta...



Poštujte autoritete

Nikola Stojaković, srpski kuvar svetskog glasa, kuvarsku karijeru započeo je još u domaćoj  kuhinji. U njegovoj porodici, kaže, kult hrane bio je oduvek veoma važan. Uživa u pravljenju sosova, a sa 27 godina može da se pohvali dugogodišnjim radom...