Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Fuzetea je novi ledeni čaj

Coca-Cola danas predstavlja svoj novi ledeni čaj pod nazivom Fuzetea širom Evrope. Vredan preko milijardu američkih dolara, jedan je od najuspešnijih brendova kompanije Coca-Cola. Evropsko predstavljanje brenda Fuzetea održano je sinoć u jedinstvenom ambijentu ogromnog staklenika u kome su tropske biljke Giardino Verde u Cirihu. Osim predstavnika medija iz cele Evrope, u Švajcarsku je doputovao i Brajan Smit, predsednik za Evropu, Bliski istok i Afriku, kako bi lično predstavio buduću strategiju kompanije Coca-Cola pred više od 190 zvanica. 

-Ukus potrošača se brzo menja, posebno kad su u pitanju milenijalci. Naši potrošači traže veći izbor napitaka i proizvode koji odgovaraju različitim potrebama, raspoloženjima i trenucima. Evropsko predstavljanje brenda Fuzetea neverovatna je prekretnica za nas u pogledu ponude novih i neočekivanih ukusa, koje je naš sektor za istraživanje i razvoj prilagodio lokalnim zahtevima. Ono pokazuje da mi kao kompanija možemo brzo da reagujemo i ponudimo proizvode vrhunskog ukusa koji će se dopasti potrošačima - rekao je Brajan Smit. 

 

Share

Najnovije vesti


HOMA: Topli obrok za sve zaposlene!

Posvećeni vlasnici Vlastimir Puhalo i Filip Ćirić svakog dana čine sve što je potrebno da u svakom trenutku budu ispunjeni svi aspekti za dobro i uspešno ugostiteljstvo. 



Ugostitelj prodaje biznis za 12.500 evra

U tu cenu, kako sam kaže, ulazi sve od opreme potrebno za funkcionisanje jednog objekta te vrste.



Vodite li vinski dnevnik?

Udruženje Žene i vino izdalo je ovaj dnevnik kako bi olakšali vinarima i amaterima da svoje beleške o vinu “drže pod kontrolom”, na jednom mestu.



Heineken Lovefest Fire rasprodat!

Do dolaska Green Velvet-a, legende svetske elektro scene ostalo je još tri dana, a ulaznice za Heineken Lovefest Fire su gotovo rasprodate! 



Prvi ovogodišnji SAM Wine Club

U dobroj atmosferi, nazdravilo se poslovnim uspesima i rezultatima GI Group-e.