Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Svetski vinski konsultant posetio Beograd

Tikveš Wine Experience održan je u Beogradu, a specijalni gost MW Peter McCombie vodio je više od 80 gostiju kroz vinsko putovanje. Gosti su uživali u odličnom izboru vina i izvrsnoj hrani koju su za ovu priliku pripremali kuvari iz Evrope i regiona i kuvari restorana Tikveš u Kavadarcima. Svetski vinski konsultant Peter McCombie odabrao je selekcije vina Tikveš i predstavio filozofiju proizvodnje vina, glavne karakteristike i prednosti. Predsednik grupe M-6 Svetozar Janevski istakao je da je cilj da Tikveš vina nađu još više  konzumenata u mnogim delovima sveta, a i svi podaci govore u prilog tome. Godinama unazad Tikveš u proseku osvaja više od 50 nagrada godišnje, a ove 2017. čak 60 nagrada.

Iznenađenje večeri bilo je vino Plavec Special Selection koje je osvojilo mnoge goste, ali i ostala vina Bela voda, Barovo, Domaine Lepovo Chardonnay, Alexandria Cuveé, Grenache Blanc Special Selection, Chardonnay Special Selection i Temjanika Special Selection.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...