Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Srbi vole organske proizvode

Da li ste znali da u poslednjih nekoliko godina svest naših kupaca raste i da trend zdrave ishrane postaje sve prisutniji? Prema istraživanju agencije Nielsen, potrošačima je važno da hrana koju konzumiraju bude kvalitetna i zdrava. 

Zdrava i organik hrana je sve dostupnija, što olakšava njenu svakodnevnu konzumaciju bez obzira na trku sa vremenom. Tako možemo pazariti organik proizvode, bezglutensku, dijetetsku, makrobiotičku i posnu hranu za poneti. Osim toga, ovakva ishrana više nije skupa, jer su na raspolaganju rinfuz proizvodi, odnosno organik proizvodi na meru koji imaju niže cene od pakovanih.

U prilog ovom trendu govori i to da je danas i kod nas moguće videti edukovano osoblje u prodavnicama. Stručna pomoć nutricionista prilikom odabira namirnica je od izuzetnog značaja, naročito za potrošače koji nisu imali priliku da koriste organik hranu.

Ovi proizvodi se po svojstvima i nutritivnim karakteristikama razlikuju od konvencionalno gajenih proizvoda, što ih čini idealnim za ishranu koja omogućava normalno i zdravo funkcionisanje organizma. Organik proizvodi se uzgajaju na netretiranom zemljištu, u ekološkim uslovima i bez štetnih i genetski modifikovanih sastojaka.

Ovakve potrebe tržišta su ključan razlog zbog kojeg je strategijom razvoja definisano da bi Srbija do 2025. godine trebala da ima bar pet odsto površina pod organskom poljoprivrednom proizvodnjom, a povratak zdravoj ishrani je svakako jedan od ključnih koraka ka poboljšanju zdravstvenog stanja stanovništva.

Razvoj zdravih i organik proizvoda u Srbiji nimalo ne zaostaje za trendovima iz celog sveta, a budući da smo zemlja sa velikim poljoprivrednim potencijalima, sva je prilika da će tako i ostati.

Share

Najnovije vesti


Zbaralji Saverio za CafeBar network

Sbaragli Saverio, chef restorana Tosca, Ženeva

EKSKLUZIVNO ZA CAFÉBAR NETWORK

Svi restorani zaslužuju Mišlenovu zvezdicu!



U Homi ima mesta za sve

Kada smo krajem prošle godine pokrenuli inicijativu da se uspostavi balans u ugostiteljskim objektima tako da i pušači i nepušači imaju prostor u kome će uživati, našoj akciji među prvima se pridružio fine-dining restoran Homa



Chez Nik

Posle 17 godina u ugostiteljskom biznisu, od pekare, preko fast fooda i čuvene palačinkarnice Keops, ugostitelj Nikola Stupar, rešio je da, kako kaže, zaokruži svoju ugostiteljsku priču. Zato je na Novom Beogradu otvorio restoran Chez Nik. U...



Kako da izgradite identitet lokala

Dejan Veljković Džesi

vlasnik restorana Dukat, Pirot

U izgradnji identiteta lokala, restorana, bilo kog objekta, učestvuje veliki broj faktora, enterijer i spoljašnjost, koncept, osoblje, vlasnik, atmosfera... i na izgradnji i održanju identiteta...



Poštujte autoritete

Nikola Stojaković, srpski kuvar svetskog glasa, kuvarsku karijeru započeo je još u domaćoj  kuhinji. U njegovoj porodici, kaže, kult hrane bio je oduvek veoma važan. Uživa u pravljenju sosova, a sa 27 godina može da se pohvali dugogodišnjim radom...