Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  U susret 10. oktobru!

U želji da se dodatno podstakne preduzetnički duh i istakne značaj nezavisnog biznisa za celokupnu zajednicu, METRO Srbija 10. oktobra obeležava „Dan sopstvenog poslovanja“. Drugu godinu za redom, kompanija će na globalnom nivou ovaj poseban dan proslaviti zajedno sa svojih 21 milion profesionalnih kupaca, i nizom aktivnosti pružiti podršku preduzetnicima da njihov posao nastavi da se razvija.  

U susret 10. oktobru, u svetu se pripremaju brojne specijalne akcije i ponude koje kreiraju svi preduzetnici koji će uzeti učešće u obeležavanju Dana sopstvenog poslovanja. Besplatni desert koji će upotpuniti večeru za dvoje ili popust na usluge čišćenja, samo su neki od primera onoga što se može očekivati tog dana. Učesnici svoje ponude postavljaju na specijalnu onlajn platformu https://www.own-business-day.com/sr-rs/?customer&map, koja je u svim zemljama otvorena za javnost, ne bi li se preduzetnicima pomoglo da se lakše povežu sa svojim korisnicima.  

Ono po čemu će se Srbija kao zemlja posebno istaći jeste i niz dodatnih aktivnosti koje organizujemo u našim distributivnim centrima, poput takmičenja kuvara u filetiranju ribe, kao i ekskluzivne kulinarske prezentacije - izrada najduže suši rolnice od 50 metara, sa kojom planiramo da METRO Srbija uđe u Ginisovu knjigu rekorda. Da smo svoj posao odlično obavili prošle godine i da su naša dodatna zalaganja prepoznata, govori u prilog i činjenica da mesec dana ranije na našoj platformi već imamo preko 1.000 kreiranih specijalnih ponuda.

Takođe, u okviru priprema za 10. oktobar, METRO će preduzetnicima koji učestvuju u projektu pružiti sveobuhvatnu podršku. Na onlajn platformi biće dostupne specijalne lokalne ponude, kao i informacije o biznisima koji učestvuju u programu. Pored ove besplatne reklame, na raspolaganju su i drugi vidovi podrške kada su marketinške aktivnosti u pitanju – od promotivnih materijala do pristupa medijima – koje će im pomoći da se istaknu i privuku nove kupce.

Vlasnici nezavisnog biznisa svojim idejama i idealima donose nove usluge, i nude nove mogućnosti čineći ugođaj mnogo više ličnim, što gosti naročito cene. Svojom posvećenošću i ambicijom pretvaraju svoje poslovanje u temelj društvenog života u okviru lokalne zajednice, konstantno stvarajući uslove za nova radna mesta i ekonomski rast. 

Share

Najnovije vesti


Radost - fina kuhinjica

Radost fina kuhinjica je restoran u kome je Martin Gor iz Depeche Moda probao skoro sve s menija. U njemu se zdrava hrana priprema svakodnevno, a radni dan počinje rano ujutro, kada vlasnica Saška Maček odlazi na pijacu po sveže namirnice. Zatim...



Još strože kazne

Za neizdavanje računa zatvaranje restorana na godinu dana...

Pred letnju sezonu ugostitelje je dočekala loša vest. Naime, država je odlučila da pooštri kazne za prekršaje poput neprijavljivanja zaposlenih ili neizdavanja fiskalnog računa, pa ako...



Zaštita podataka gostiju (GDPR)

Hotelijeri u svetu već odavno su spremni, dok se domaći, kao što to obično biva u našoj zemlji, pripremaju u minut do 12. Podaci jesu resurs, ali s novom regulativom (GDPR) ujedno predstavljaju i veliku odgovornost i zahtevaju čitav niz mera koje...



Pušenje ili ne, odlučite sami!

GORAN JOVIĆ

vlasnik kafića Knez, Valjevo

Smatram da samo fizičkim pregradama kao što su zid ili staklo, u stvari, dobijate pravi prostor, dok podela na rejone bez pregrade znači isto kao kada bi u jednom malom delu bazena bilo dozvoljeno...



U kuhinji mora da bude zabavno

EYCK ZIMMER

Culinary director hotela Square Nine

Sa novim šefom kuhinje hotela Square Nine Eyckom Zimmerom razgovarali smo o kuvanju, novom letnjem meniju, Mišlenovim zvezdicama i životu u Beogradu. 

Koliko je ovaj duhoviti Nemac neobičan...