Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Obeležen Međunarodni dan odgovorne konzumacije piva

Udruženje pivara Srbije je sa svojim članicama – najvećim pivarama u Srbiji, povodom 16. septembra - Međunarodnog dana odgovorne konzumacije piva, po prvi put skrenulo pažnju javnosti na odgovornu konzumaciju piva u okviru kampanje „Trezno i oprezno, izaberi odgovorno“. Tako su najveće pivare u Srbiji (Apatinska pivara, BIP, Valjevska pivara, Carlsberg Srbija, Heineken Srbija, Maltinex sladara), udružile snage na realizaciji društveno odgovorne kampanje.

- Nastojimo da pivo dobije mesto najvoljenijeg osvežavajućeg napitka za punoletne, ali i da se u njemu uživa odgovorno. Cilj nam je da se kampanja Trezno i oprezno, izaberi odgovorno u narednim godinama razvija i okupi što veći broj zainteresovanih partnera iz različitih sektora, kako bismo zajednički radili na tome da se javnost informiše i edukuje o značaju odgovornosti i umerenosti u konzumaciji piva - naglasila je Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja pivara Srbije.

Tokom dana sprovedena je anketa građana o o navikama naših ljudi u ispijanju piva i alkohola uopšte. U večernjim satima, u Cetinjska distriktu, u lokalima koji su podržali kampanju: Bluz i pivo, Mintich, Elektropionir, Dvorištance, Zaokret, LAF, organizovana je aktivacija usmerena na ljubitelje piva. Uz kviz znanja o odgovornoj konzumaciji, podelu lifleta i potpisivanje podrške kampanji. 

Kampanju su podržali studentska organizacija AIESEC, kao i brojne poznate ličnosti kao što su Galeb Nikačević, Una Senić, Bane Trifunović, Inspektor Blaža i Marko Šelić Marčelo, koji su kroz video preneli poruke kampanje i pozvali mlade na umereno i odgovorno uživanje u pivu.

Share

Najnovije vesti


Otvoren konkurs za nagrade #kaktus2019!

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona



Strauss Adriatic – Takmičenje „Master of coffee 2019“

Biti barista znači biti vrhunski poznavalac kafe, ali biti najbolji među onima kojima su kafa i napici od kafe i posao i strast predstavlja veliki uspeh



Prvi srpski zeleni hotel

Hotel Zlatibor Mona je prvi srpski hotelski brend koji je nagrađen međunarodnim eko-sertifikatom “Zeleni ključ”. Reč je o vodećem standardu izvrsnosti u oblasti ekološke odgovornosti i održivog poslovanja u turizmu.



Pane e vino

U Westu 65, na Novom Beogradu, smešten je mediteranski restoran Pane e vino. Poznat je po svom kvalitetu hrane i usluge i po tome što je jedan od retkih prestoničkih ugostiteljskih objekata u kojima može da se uživa u ukusu hrane bez duvanskog...



Specijalna nagrada „Best of Show“ za Tikveš vino

Na prestižnom takmičenju „Selections Mondiales des Vins Canada“ vino „Barovo“ crveno iz 2016. godine dobilo je srebrnu medalju.