Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Berba grožđa sa umetnicima

U susret jeseni i prepremi za berbu grožđa od koje će nastati najfinija vina, popularni glumci Dragana Mićalović, Tihomir Stanić i Tihomir Arsić, obreli su se u vojvođanskom selu Čoka, gde su posetili čarobne vinograde i podrum star preko sto godina poznate „Vinarije Čoka“. Oni su osim u isprobavanju slatkog grožđa tek ubranog u vinogradu, interesovali i za proces berbe i nastanka vina.

Zvezda serije „Ubice moga oca“ Tihomir Stanić priznao da je nekada preterivao sa pićem. 

- Pre mnogo godina nisam znao granicu, ali sam morao da naučim kad je dosta. Danas mi je mnogo lepše jer imam kontrolu i znam dokle mogu istinski da uživam - priznao je junak hit serije, dok je Tihomir Arsić, koji se ovom serijalu pridružuje u novoj sezoni naglasio da osim prema vinu jednaku strast gaji jedino ka fudbalu i da čak i kada ima mnogo obaveza, ne propušta utakmice.      

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...