Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Kad pijem, ne vozim u Guči

Posetioci festivala u Guči imali su priliku da testiraju svoje motoričke sposobnosti kroz zanimljive aktivacije koje je Apatinska pivara pripremila u okviru kampanje „Kad pijem, ne vozim“, sa ciljem da podigne svest javnosti o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola. Ljubiteljima trube posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ - Mega Wire koji testira strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice , kao i tabla na kojoj su posetioci koristeći pijane naočare spajali saobraćajne znake. Vozače je sačekao liflet na automobilima koji ih je pozivao kroz kratke vežbe testiraju svoje motoričke sposobnosti i da ukoliko su konzumirali alkohol sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja. Kampanju „Kad pijem, ne vozim“ Apatinska pivara organizuje već desetu godinu zaredom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, MUP-a republike Srbije. U okviru kampanje, pivara svake godine MUP-u donira potrebne alkometre najsavremenije generacije. Do sada je donirano ukupno 95 alkometara, a tokom ove nedelje doniraće novih 10 alkometara kako bi pomogla još efikasnijem radu saobraćajne policije.

 

Share

Najnovije vesti


Decanter ocenio Tikveš vino sa 97 bodova

Na jednom od najznačajnijih specijalizovanih vinskih takmičenja u Evropi, crveno vino Barovo 2015 osvojilo je najvišu nagradu – platinastu medalju i 97 poena.



T(HE) majica je superkul!

Leto je jedna od prvih asocijacija na brojne muzičke festivale i odličan provod koji očekuje ljubitelje različitih muzičkih žanrova.



Znate li gde rade najbolji pekari?

Po ugledu na najveće pekarske nacije, od ovog juna i građani Srbije će znati u kojim to pekarama rade majstori svog zanata – najbolji pekari Srbije.



Besplatna obuka za ugostitelje

Metro Srbija i Privredna komora Srbije, potpisali su danas Sporazum koji će preduzetnicima iz ugostiteljskog sektora, širom Srbije, omogućiti besplatne radionice na temu savremene gastronomije. Projekat će trajati do kraja godine, a do sada su u...



Pernod Ricard u akciji spasavanja vrabaca!

U saradnji sa Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, kompanija Pernod Ricard organizovala je akciju „Spasimo beogradske vrapce“.