Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Heinekenov krug u Monci

Kompanija Heineken i menadžment Formule 1 nedavno su postigli sporazum o partnerstvu brenda Heineken na globalnom nivou. U to ime, Heineken je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja. .Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim IDEA, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku Formula 1 Gran Premio Heieneken D'Italia 2017 u Monci. Pored nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.

-Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo - izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer.

 

Share

Najnovije vesti


Održani dani pite

U Beloj Palanci za vikend je održana gastro-turistička manifestacija Dani banice.



"Dremka" u kafiću 8 dolara

Siesta&Go je novootvoreni bar u Madridu u kome gosti mogu da popiju piće i malo prilegnu.  



Heinekenov krug u Monci

Kompanija Heineken i menadžment Formule 1 nedavno su postigli sporazum o partnerstvu brenda Heineken na globalnom nivou



Uspeh kuvara i pekara Vojske Srbije

Na Međunarodnim vojnim igrama u Rusiji, u kategoriji proizvodnja hleba po ruskoj recepturi, kuvari i pekari Vojske srbije osvojili su treće mesto.



Pivom protiv nostalgije

Tito je svetlo pivo, a Jovanka gorko pšenično.