Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Engleska domaća vina vrede 132 miliona funti

Samo tokom prošle godine promet domaćih vina u Engleskoj porastao je za 16 odsto, na rekordna 132 miliona funti. Prema najnovijim podacima onlajn agregatora za finansiranje malih i srednjih preduze- ća, promet engleskih vina u poslednjih pet godina porastao je sa 55,7 miliona funti, koliko je vredelo tržište tokom 2011, na 132 miliona funti. Budući da vinari Velike Britanije osvajaju nagrade i u zemlji i u inostranstvu, navike engleskih ljubitelja vina su se promenile, pa su počeli da percipiraju domaća vina kao kvalitetan proizvod. O popularnosti domaćih vina slikovito govori podatak da su samo prošle godine 64 nova proizvođača dobila licencu za proizvodnju vina. Britanci se poslednjih godina sve više okreću lokalnim pićima, pa su sve omiljeniji domaći džin i britansko zanatsko pivo, koje konzumiraju uz lokalnu hranu. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...