Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pošalji SMS za Nemanju!

Ukoliko možete da pomognete i učestvujete u prikupljanju novca za lečenje šestogodišnjeg dečaka, Nemanje Damčevića, pošaljite SMS na 3030! 

“Krajem maja našem Nemanji je, nakon naizgled bezazlenog odlaska kod oftalmologa, zatim neurologa i urađene MR, otkriven maligni tumor na mozgu.

Početkom juna Nemanja je operisan na Klinici za neurohirurgiju KCS, a HP nalazom malignitet je potvrđen. Prema mišljenju lekara zračenje i hemoterapija su hitni.

Najbolja iskustva i rezultate u lečenju ove vrste tumora ima bolnica Gustav Roussy u Parizu.

Od saznanja da nam je Neca oboleo od ove opake bolesti, živimo neočekivani i neželjeni, paralelni život, u kojem ima prostora samo za jednu misao - kako da pomognemo svom detetu.

Svesni smo i da ovu tešku i neravnopravnu bitku ne možemo dobiti sami i da nam je pored pomoći rođaka i prijatelja, potrebna i pomoć vas, ljudi koje poznajemo.

Iznosi nam nisu bitni, bitno je samo da Neca što pre vrati osmeh na lice.

Svim srcem zahvalan!” 

Slobodan Damčevic

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...