Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pivska magija na Beer festu

 

U jubilarnoj petnaestoj godini organizatori Belgrade Beer Festa potrudili su se da svoje goste obraduju mnogim novitetima. Na Ušću će biti postavljene nove zone posvećene avanturi uživanja u najrazličitijim pivskim brendovima. Gostionica “na otvorenom” dočekaće posetioce festivala sa 1.500 sedećih mesta i 50 različitih brendova piva. To će biti najveća open air sedeća zona na nekoj manifestaciji u ovom delu Evrope. Osam pabova iz Srbije potrudiće se da dobru atmosferu iz svojih prostora prenesu na Ušće. U kombinaciji hrane i piva sve se svodi na sinergiju ukusa, pa će posetioci moći da uživaju u gurmanskim kombinacijama i uvere se da različite vrste piva predstavljaju odličan spoj sa hranom zbog slojevitosti ukusa. 

Ove godine, na Beer festu će biti i takozvani Craft Land. Različitost ukusa, tekstura, aroma i boja koje definišu “craft” piva učiniće Craft land pravim rajem za pivske entuzijaste. Prostiraće se na čak 1.200 m2 centralnog dela Ušća i objediniće, na jednom mestu, više od 20 craft pivara iz zemlje i regiona. 

U zoni Embassy of Beer, svake večeri festivala po jedna ambasada biće domaćin Ujedinjene pivske nacije. U ovoj zoni će biti čak hiljadu sedećih mesta, a posetioci će biti u prilici da u prijatnom ambijentu degustiraju više od 200 ekskluzivnih piva iz celog sveta. U zoni Region dobrih piva biće ponuđena piva proizvođača iz celog regiona, koji će se na poseban način predstaviti na najvećoj regionalnoj smotri piva. Uz uobičajene štandove pivske industrije, ovaj Beer Fest će ponudi do sada rekordan broj sedećih mesta, kako bi hedonistički osećaj bio na maksimalnom nivou. 

Share

Najnovije vesti


Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...



Akvizicija kompanije Knjaz Miloš

Mattoni 1873 i PepsiCo završili zajedničku akviziciju kompanije Knjaz Miloš, srpskog proizvođača mineralne vode i bezalkoholnih pića 



Završen Beer fest

Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!



Otvoren restoran „Banjica“ u sklopu „SP RESORT Stara planina“

U četvrtak 15.08.2019. svečano je otvoren restoran ,,Banjica” koji će raditi u okviru kompanije SP RESORT Stara planina. Posetioci restorana će od sada moći da uživaju u najraznovrsnijim specijalitetima po kojima je ovaj kraj nadaleko poznat



Tri stvari koje morate probati ovog leta

Novo leto znači nove avanture! Sa dolaskom najsunčanijeg godišnjeg doba dolazi i inspiracija za opuštene letnje večeri na terasama, u dvorištima i na plažama, okupljanja na gradskim krovovima i ispijanje šarenih koktela. Vreme je da pustite...