Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Na pivu sa Udruženjem pivara

 

Udruženje pivara Srbije ugostilo je predstavnike medija u Radisson Blu Old Mill hotelu, gde je uz stand up komičara Srđana Jovanovića, na zabavan način predstavilo pivo kao osvežavajuće piće, sa tradicijom proizvodnje u Srbiji dugom tri veka. Tom prilikom prisutni su saznali više o industriji piva, kako je ona izgledala kroz istoriju i sa kojim izazovima se susreće u današnje vreme. 

Udruženje pivara Srbije je krovna strukovna organizacija, okuplja najveće proizvođače piva i slada u Srbiji, koji zajedno čine 98% domaćeg tržišta. Pivarska industrija u našoj zemlji bitno utiče na ekonomiju i doprinosi budžetu Srbije sa 3,3% na godišnjem nivou. 

Udruženje pivara Srbije u saradnji sa partnerima radi na stvaranju pogodne ekonomske klime za proizvođače, ali istovremeno i na podizanju svesti o odgovornoj konzumaciji piva. 

-Cilj Udruženja je da se kroz kontinuiranu saradnju sa državom i partnerima stvori održiva i predvidiva ekonomska klima za rast i razvoj pivarske industrije, kako bismo ostvarili svoje pune potencijale i dali još veći doprinos razvoju srpske ekonomije. UPS ima zadatak da razvija i štiti interese industrije, ali i obavezu da promoviše odgovornost. Proizvođači piva - članovi Udruženja, imaju snažnu samoregulativu i stroge propise i pravila, čak i više nego što i sam zakon nalaže. Samim tim, jedan od najvažnijih ciljeva članica Udruženja jeste da edukujemo i propagiramo odgovornu i umerenu konzumaciju piva. - istakao je Vladimir Novaković, predsednik Upravnog odbora Udruženja pivara Srbije.

Kao i do sada, društvene aktivnosti Udruženja ubuduće će biti usmerene na osnaživanje odgovorne konzumacije. Kroz različite kampanje i medijske aktivnosti neophodno je promovisati umerenost ispijanja piva, koje je za mnoge omiljeno piće za zdravicu. Tim povodom Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruzenja pivara Srbije poručila je: 

-Ove godine nastavljamo dalje i planiramo aktivnosti kojima želimo da vratimo pivo na mesto koje mu pripada kao omiljenom piću, jer ga vezujemo za najlepša dešavanja u životu, od rođendanskih proslava, pa sve do slavlja sportskih uspeha, kojih, na sreću, imamo mnogo. Poseban fokus naših aktivnosti u ovoj godini je kampanja o odgovornoj konzumaciji piva, koju ćemo pokrenuti 4. avgusta na Svetski dan piva i u saradnji sa partnerima realizovati do kraja septembra.

Udruženje pivara Srbije zahvalilo se svim prisutnim predstavnicima medija i istovremeno pozvalo da u narednim mesecima prate dešavanja u vezi sa aktivnostima na kampanji za podizanje svesti o odgovornoj konzumaciji piva.

Pored nastupa stand up komičara Srđana Jovanovića, predstvavnici medija imali su priliku da uz pivo degustiraju hranu koja je pripremljena sa pivom, kao glavnim sastojkom - od slanih đakonija do sladoleda od piva. 

 

Share