Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Na pivu sa Udruženjem pivara

 

Udruženje pivara Srbije ugostilo je predstavnike medija u Radisson Blu Old Mill hotelu, gde je uz stand up komičara Srđana Jovanovića, na zabavan način predstavilo pivo kao osvežavajuće piće, sa tradicijom proizvodnje u Srbiji dugom tri veka. Tom prilikom prisutni su saznali više o industriji piva, kako je ona izgledala kroz istoriju i sa kojim izazovima se susreće u današnje vreme. 

Udruženje pivara Srbije je krovna strukovna organizacija, okuplja najveće proizvođače piva i slada u Srbiji, koji zajedno čine 98% domaćeg tržišta. Pivarska industrija u našoj zemlji bitno utiče na ekonomiju i doprinosi budžetu Srbije sa 3,3% na godišnjem nivou. 

Udruženje pivara Srbije u saradnji sa partnerima radi na stvaranju pogodne ekonomske klime za proizvođače, ali istovremeno i na podizanju svesti o odgovornoj konzumaciji piva. 

-Cilj Udruženja je da se kroz kontinuiranu saradnju sa državom i partnerima stvori održiva i predvidiva ekonomska klima za rast i razvoj pivarske industrije, kako bismo ostvarili svoje pune potencijale i dali još veći doprinos razvoju srpske ekonomije. UPS ima zadatak da razvija i štiti interese industrije, ali i obavezu da promoviše odgovornost. Proizvođači piva - članovi Udruženja, imaju snažnu samoregulativu i stroge propise i pravila, čak i više nego što i sam zakon nalaže. Samim tim, jedan od najvažnijih ciljeva članica Udruženja jeste da edukujemo i propagiramo odgovornu i umerenu konzumaciju piva. - istakao je Vladimir Novaković, predsednik Upravnog odbora Udruženja pivara Srbije.

Kao i do sada, društvene aktivnosti Udruženja ubuduće će biti usmerene na osnaživanje odgovorne konzumacije. Kroz različite kampanje i medijske aktivnosti neophodno je promovisati umerenost ispijanja piva, koje je za mnoge omiljeno piće za zdravicu. Tim povodom Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruzenja pivara Srbije poručila je: 

-Ove godine nastavljamo dalje i planiramo aktivnosti kojima želimo da vratimo pivo na mesto koje mu pripada kao omiljenom piću, jer ga vezujemo za najlepša dešavanja u životu, od rođendanskih proslava, pa sve do slavlja sportskih uspeha, kojih, na sreću, imamo mnogo. Poseban fokus naših aktivnosti u ovoj godini je kampanja o odgovornoj konzumaciji piva, koju ćemo pokrenuti 4. avgusta na Svetski dan piva i u saradnji sa partnerima realizovati do kraja septembra.

Udruženje pivara Srbije zahvalilo se svim prisutnim predstavnicima medija i istovremeno pozvalo da u narednim mesecima prate dešavanja u vezi sa aktivnostima na kampanji za podizanje svesti o odgovornoj konzumaciji piva.

Pored nastupa stand up komičara Srđana Jovanovića, predstvavnici medija imali su priliku da uz pivo degustiraju hranu koja je pripremljena sa pivom, kao glavnim sastojkom - od slanih đakonija do sladoleda od piva. 

 

Share

Najnovije vesti


Gazda Cvetko

Piše: Jovan Mrđenović

Gazda Cvetko Jovanović bio je izuzetan čovek i ugledan ugostitelj, vredan i poštovan. Kraj u kome se nalazila njegova kafana Vračarsko polje Beograđani i danas zovu „kod Cvetka”



150 godina Staropramena

Staropramen na Street food festivalu nastavlja da niže nezaboravne momente



Spremite džezve!

Novo Jacobs zadovoljstvo za sve ljubitelje tradicionalne kafe



Kafom do stihova vrednih milion dinara za GAK Narodni front

Vodeća bečka kompanija za preradu kafe, Julius Meinl, 21. marta obeležila je  Svetski dan poezije i organizovala, sada već tradicionalnu, akciju „Plati kafu stihom“, u kojoj ljubitelji kafe imaju priliku da umesto novca račun plate stihovima....



Home Made Company novo prodajno mesto

Danas je otvoreno još jedno prodajno mesto Home Made Company, u prizemlju tržnog centra Big Fashion na Karaburmi.