Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pokaži kako živiš svoju muziku

 

Jedan od najpoznatijih svetskih brendova Heineken® predstavlja novo specijalno dizajnirano pakovanje, povodom festivala Exit i Love fest i poziva sve potrošače da učestvuju u nagradnom konkursu Pokaži kako živiš svoju muziku. Glavna nagrada je Heineken® experience na ovim muzičkim festivalima, koje uključuje ulaznice za sve dane, prevoz do i sa festivala i spektakularni provod u Heineken® VIP vili. 

Nova specijalna serija pakovanja lansirana je u sklopu Heineken® LIVE YOUR MUSIC kampanje, uz želju da obraduje i ohrabri potrošače da otvore svoj svet poneseni strašću prema muzici i da svoju muziku zaista i žive. 

Za učešće u nagradnom konkursu potrebno je da potrošač slika ili snimi svoj doživljaj muzike uz novu Heineken® bocu ili limenku, sa logom festivala Exit ili Lovefest, i podeli ga na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz #LiveYourMusicAtExit ili #LiveYourMusicAtLovefest. Svakog petka Heineken® će birati po pet najkreativnijih pobednika ove akcije. Više informacija o nagradnom konkursu možete pronaći na sajt  Heineken-a.

Pobednici ovog nagradnog konkursa imaće slobodan ulaz za dnevni boravak u Heineken® VIP vili, u kojoj ih očekuju i odlične DJ radionice, tematske žurke, vrhunska hrana uz Heineken®,  zabava i sjajni provod. Novo pakovanje potrošači mogu naći u svim trgovinskim lancima širom Srbije.

- Heineken® deli strast prema muzici sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u muziku da ne budu samo slušaoci, već da slobodno i opušteno žive svoju muziku gde god da se nalaze. Za vrhunski dozivljaj muzike i uživanje kakvo zaslužuju, kreirali smo nova pakovanja i osmislili niz aktivacija koje će pružiti jedinstvenu priliku da muziku osetimo zajedno - izjavila je Tijana Domanović, Heineken® brend menadžer.

Pre i tokom trajanja festivala Exit i Lovefest, potrošači će imati priliku da osvoje i dodatne nagrade, jer je Heineken® pripremio i brojna iznenađenja. Nakon Exit-a od 6. do 9. jula, Heineken® nastavlja muzičko putovanje u Vrnjačku banju na Lovefest, koji će od 3. do 5. avgusta biti održan pod sloganom Next level. 

Heineken®, kao jedan od globalnih lidera svojim poslovanjem nastavlja da podiže svest o važnosti umerenog konzumiranja i odgovornog ponašanja kako prema sebi tako i prema drugima. U tom duhu i ove sezone Heineken® sprema aktivacije u cilju edukacije potrošača na ovu temu. 

Share

Najnovije vesti


Srbin među 10 najboljih na svetu

Aleksandar Josipović,direktor marketinga White Label Grupe u Dubaiju ostvario je još jedan veliki uspeh na međunarodnoj sceni zajedno sa Cavalli Club Restaurant & Lounge-om u Dubaiju.



Dan za limuNADU!

Svratište za decu i Centar za integraciju mladih 14. jula 2018. organizuju akciju pod nazivom Dan za limuNADU.



Novi predsednik Udruženja pivara Srbije

Vladimir Vava, generalni direktor Carlsberg Srbija je od 25. juna ove godine preuzeo funkciju predsednika Udruženja pivara Srbije sa mandatom od dve godine.



Tri razloga zbog kojih morate mudro odabrati ozvučenje za vaš lokal

Zato je važno da se ugostitelji, koji žele uspešan restoran pun zadovoljnih gostiju, zapitaju koliko pažnje zaista pridaju muzici.



Bubble Jam početkom jula

Festival penušavih vina “Bubble Jam” održava se ove godine po četvrti put. Ovaj događaj zakazan je za 7. jul 2018. u Hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, tačnije na platou ispred hotela.