Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pokaži kako živiš svoju muziku

 

Jedan od najpoznatijih svetskih brendova Heineken® predstavlja novo specijalno dizajnirano pakovanje, povodom festivala Exit i Love fest i poziva sve potrošače da učestvuju u nagradnom konkursu Pokaži kako živiš svoju muziku. Glavna nagrada je Heineken® experience na ovim muzičkim festivalima, koje uključuje ulaznice za sve dane, prevoz do i sa festivala i spektakularni provod u Heineken® VIP vili. 

Nova specijalna serija pakovanja lansirana je u sklopu Heineken® LIVE YOUR MUSIC kampanje, uz želju da obraduje i ohrabri potrošače da otvore svoj svet poneseni strašću prema muzici i da svoju muziku zaista i žive. 

Za učešće u nagradnom konkursu potrebno je da potrošač slika ili snimi svoj doživljaj muzike uz novu Heineken® bocu ili limenku, sa logom festivala Exit ili Lovefest, i podeli ga na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz #LiveYourMusicAtExit ili #LiveYourMusicAtLovefest. Svakog petka Heineken® će birati po pet najkreativnijih pobednika ove akcije. Više informacija o nagradnom konkursu možete pronaći na sajt  Heineken-a.

Pobednici ovog nagradnog konkursa imaće slobodan ulaz za dnevni boravak u Heineken® VIP vili, u kojoj ih očekuju i odlične DJ radionice, tematske žurke, vrhunska hrana uz Heineken®,  zabava i sjajni provod. Novo pakovanje potrošači mogu naći u svim trgovinskim lancima širom Srbije.

- Heineken® deli strast prema muzici sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u muziku da ne budu samo slušaoci, već da slobodno i opušteno žive svoju muziku gde god da se nalaze. Za vrhunski dozivljaj muzike i uživanje kakvo zaslužuju, kreirali smo nova pakovanja i osmislili niz aktivacija koje će pružiti jedinstvenu priliku da muziku osetimo zajedno - izjavila je Tijana Domanović, Heineken® brend menadžer.

Pre i tokom trajanja festivala Exit i Lovefest, potrošači će imati priliku da osvoje i dodatne nagrade, jer je Heineken® pripremio i brojna iznenađenja. Nakon Exit-a od 6. do 9. jula, Heineken® nastavlja muzičko putovanje u Vrnjačku banju na Lovefest, koji će od 3. do 5. avgusta biti održan pod sloganom Next level. 

Heineken®, kao jedan od globalnih lidera svojim poslovanjem nastavlja da podiže svest o važnosti umerenog konzumiranja i odgovornog ponašanja kako prema sebi tako i prema drugima. U tom duhu i ove sezone Heineken® sprema aktivacije u cilju edukacije potrošača na ovu temu. 

Share

Najnovije vesti


Barcaffè Perfetto kapsule – jednostavna priprema do savršenog užitka

Barcaffè je tokom decenijske potrage za savršenom šoljicom espresa i precizno nijansiranim balansom snažnog ukusa i nežne arome, kreirao Barcaffè Perfetto kapsule vrhunskog kvaliteta. 



Pravi ukus i savršena doza energije pred Novogodišnju noć

Tokom praznične sezone svi osećamo pritisak zbog te jedne noći, Novogodišnje noći – želimo da na vreme završimo sve obaveze na poslu i ispoštujemo rokove, da priredimo pravo iznenađenje najmilijima, pa se trudimo da im odaberemo najbolji poklon,...



Savršen poklon za novu godinu

Bez obzira na to da li vas je uhvatila novogodišnja euforija, pa danima jurite gradom u potrazi za raznim poklonima, ili ste fokusirani samo na jedan (koji zato mora biti savršen) – potraga za idealnim darom nikada nije bila laka



Osvoji šest meseci besplatne kafe u najvećem Coffe shop-u u Srbiji

Nakon velikog uspeha koji je Drive Cafe kampanja imala zahvaljujući jedinstvenom ručnom mlinu postavljenom u centru Beograda, kompanija NIS nastavlja da nagrađuje ljubitelje Drive cafe kafe. 



U dijalogu sa životom

Jovan Mrđenović

Kada je daleke 1968. golobradi dečak krenuo put Beograda iz užičkog sela Ravni tapkajući prašnjavim drumom, bio je opsednut silnim mislima i velikim uzbuđenjem. Napuštao je selo za koje ga vezuju sva saznanja i uspomene. Rođen u...