Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Dizajniraj kafić!

 

U želji da afirmiše mlade i talentovane umetnike kompanija Coca-Cola Srbija otvorila je konkurs pod nazivom Dizajnspiracija. Ovim konkursom, kompanija poziva studente i diplomce fakulteta i visokoškolskih ustanova da osmisle jedinstveni dizajn elemenata za opremanje kafića. Zainteresovani kandidati svoje radove mogu da prijave u tri kategorije: za dizajn rasvete, dizajn nameštaja i za dizajn dekorativnih elemenata. Forme u kojoj mogu da prilože svoje radove su skice, nacrti, fotografije modela ili 3D modeli. Po jedan rad biće odabran u svakoj od tri kategorije i nagrađen. O pobednicima konkursa odlučivaće žiri u čijem će se sastavu naći: Marko Basarovski, arhitekta, Nemanja Jehlička, kreativni direktor, Petar Popović Piros, grafički dizajner, Monika Lang, ilustrator i grafički dizajner, Aleksandar Savić, grafički dizajner i ilustrator, Vesna Pešić,grafički dizajner i ilustrator i Emilija Radojičić, vizuelna umetnica. 

Za više informacija: www.dizajnspiracija.rs

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...