Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Stih vredniji od novca

 

Danas se u gradovima širom Srbije obeležava Svetski dan poezije. U to ime, kompanija Julius Meinl tradicionalno je organizovala akciju u više od 60 kafića pod nazivom Plati kafu stihom. Ali, ovo nije jedino iznenađenje koje je ova bečka kompanija priredila povodom Svetskog dana poezije. Prošle subote, svi zainteresovani bili su u prilici da zajedno sa mladim glumcima Mateom Milosavljević i Nikolom Ranđelovićem u TC Ušće izgrade Zid poezije sastavljen od stihova, ispisanim na ciglama. 

 

Ovom akcijom, kompanija Julius Meinl želi da nas okrene ka pravim vrednostima i pokaže da su osećanja iskazana kroz stihove vrednija od novca i da poezija može ulepšati svet. Upravo se zato širom sveta, ovoj akciji, svake godine priključuje sve veći broj ljubitelja kafe. 

Share

Najnovije vesti


Izabran pobednik regionalnog takmičenja Barcaffé Barista Cup

Finalno takmičenje Barcaffé Barista Cup završeno je 19. septembra u Ljubljani u Barcaffè Barista Trening centru, a prestižnu nagradu osvojio je Sanin Kandić.



Magija uniforme

Piše: Ashok Murty modni konsultant

Generalno, uniforma ima dva primarna zadatka: prvo, da onome koji je nosi omogući da što lakše i efikasnije obavlja svoju delatnost i drugo, da dâ vizuelnu prepoznatljivost i logično uklapanje u neku grupu....



Hoćemo li uvoziti konobare

Problem nedostatka radnika u ugostiteljstvu već dugo muči vlasnike lokala u Srbiji. Tokom leta jedva je moguće organizovati posao jer je veliki broj ljudi napustio matične lokale i otišao da radi na moru, po brodovima ili u drugim mestima koja,...



Restoran Amici

Restoran Amici otvoren je 15. septembra 2007. godine, tako da baš u vreme kada ga predstavljamo u časopisu proslavlja svoj dvanaesti rođendan. Iako bi se po godinama reklo da tek ulazi u pubertet, ovaj restoran davno je dokazao svoju zrelost u...



Coca-Cola hbc najodrživiji proizvođač napitaka u evropi

Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi