Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Gastro takmičenje Bocuse d' Or slavi trideseti rođendan

 

Na svetskom gastronomskom takmičenju Bocuse d' Or održanom u Lionu, u Francuskoj svoje kulinarske veštine odmerila su 24 kuvara iz različitih zemalja. Kuvarski tim iz Amerike osvojio je prvo mesto, dok se tim iz Norveške i Islanda našao na drugom i trećem mestu. Ovo takmičenje u 2017. slavi trideseti rođendan, a osim duge tradicije, poznato je i po konstantnom uvođenju inovacija. Ove godine jelo od ribe zamenjeno je vegetarijanskim, dok je domaći trgovinski lanac Metro Cash&Carry preuzeo ulogu  zvaničnog dobavljača. Za potrebe pripreme jela bez mesa napravljena je mini pijaca sa 146 artikala: voće, povrćem žitarice, semenke i pasulj. 

-Veliko nam je zadovoljstvo što smo dugoročni partner Bocuse d'Or i što imamo priliku da podržimo učesnike tokom zahtevnih takmičarskih dana - istakao je Filip Palazzi, operativni partner za Francusku, Španiju i Portugal i dodao: 

-Metro je poznat po visokom kvalitetu i svežini asortimana, ali i po ulozi koju ima u promovisanju inovacija u sektoru gastronomije. Stoga smo izuzetno srećni što smo partner vegetarijsnkog jela koje je prvi put uvedeno u 30 godina dugoj tradiciji takmičenja.

Share

Najnovije vesti


Decanter ocenio Tikveš vino sa 97 bodova

Na jednom od najznačajnijih specijalizovanih vinskih takmičenja u Evropi, crveno vino Barovo 2015 osvojilo je najvišu nagradu – platinastu medalju i 97 poena.



T(HE) majica je superkul!

Leto je jedna od prvih asocijacija na brojne muzičke festivale i odličan provod koji očekuje ljubitelje različitih muzičkih žanrova.



Znate li gde rade najbolji pekari?

Po ugledu na najveće pekarske nacije, od ovog juna i građani Srbije će znati u kojim to pekarama rade majstori svog zanata – najbolji pekari Srbije.



Besplatna obuka za ugostitelje

Metro Srbija i Privredna komora Srbije, potpisali su danas Sporazum koji će preduzetnicima iz ugostiteljskog sektora, širom Srbije, omogućiti besplatne radionice na temu savremene gastronomije. Projekat će trajati do kraja godine, a do sada su u...



Pernod Ricard u akciji spasavanja vrabaca!

U saradnji sa Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, kompanija Pernod Ricard organizovala je akciju „Spasimo beogradske vrapce“.