Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Hrana u najboljim restoranima na svetu

Objavljena je lista deset najboljih restorana na svetu. Na listi se našao restoran Savoy u Parizu, u kome degustacioni meni košta 390 evra, a prosečna cena za a la carte jela je 200 evra, bez pića.

Čak dva kultna restorana iz Tokija su dospela na ovu listu: Kyo Aji i Kyubey, čiji je suši proglašen za veoma povoljan, majući u vidu njegov izuzetan kvalitet.

Dva restorana iz Njujorka su sledeća na ovoj listi: riblji restoran Erika Riperta, Le Bernardin i Jean-Georges koji se nalazi u Trampovoj kuli.

Italijanski Osteria Francescana u Modeni našao se čak na trećem mestu na ovoj listi, ne samo zbog svojih inovativnih načina za korišćenje parmezana, već i duboke posvećenosti borbi protiv bacanja hrane.

Ova čuvena lista nastala je kombinacijom najboljih svetskih vodiča, ugostiteljskih magazina i internet sajtova koji se bave analizom i preporukom najboljih restorana na svetu.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...