Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Takmičenje za najbolju srpsku kobasicu

 

Takmičenje za najbolju srpsku kobasicu od mesa sa domaćih farmi zakazano je za 23. decembar 2016. Takmičenje je organizovano u saradnji sa Savetom tehnologa industrije mesa u Beogradu, i po unapred definisanoj metodologiji i okvirnim uslovima tehnološkog postupka. Naime, proizvodnja srpske kobasice će trajati od 12. do 22. decembra, dok će dan kasnije takmičari dostavljati proizvode na procenu komisiji u Institut za higijenu i tehnologiju mesa u Beogradu. Stručnu komisiju činiće predstavnici državnih organa i institucija: Institut za higijenu i tehnologiju mesa, FINS, Fakultet veterinarske medicine, Poljoprivredni fakultet, Tehnološki fakultet, Vojska Srbije i tehnolozi iz privrednih društava koja učestvuju u takmičenju. Sve faze takmičenja aktivno će pratiti i promovisati Centar za komunikacije Privredne komore Srbije.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...