Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Srpsko hotelijerstvo ima svetlu budućnost

Živorad Vasić, potpredsednik Delta Holdinga istakao je da je hotelijerstvo grana koja ima svetlu budućnost u Srbiji, da je pravac u kome se treba razvijati - kongresni turizam. Kompanija Delta Real Estate kupila je pre nešto više od mesec dana hotel Holiday Inn i Belexpocentar, a u naredne dve godine u njihovo renoviranje biće uloženo više od 2 miliona evra najavio je Vasić.

-Holiday Inn Beograd predstavlja hotelski dragulj koji može mnogo da doprinese kulturnom, umetničkom, sajamskom životu glavnog grada. To je razlog što se Delta odlučila da ovaj hotel, zajedno sa Belexpocentrom uključi u svoj poslovni sistem - rekao je Vasić.

On je rekao da je u planu gradnja novog lobija u hotelu Holiday Inn, kao i potpuno preuređenje Belexpo centra. Iz Delte su poručili da su zainteresovani i za Sava Centar jer smatraju da bi ovaj objekat bio veliki adut u razvoju tog segmenta turističke ponude. 

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...