Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Denny's dolazi u Srbiju?

 

Denny's je tipičan američki dajner koji gostima služi tipičnu američku klopu – palačinke, omlete, vafle, burgere i sendviče. Na tržištu je prisutan duže od šezdeset godina, i u ovom trenutku ima više od 1700 restorana u 14 zemalja sveta. Međutim, u njihovom portfoliju nema zemalja iz Evrope, ali kako navode iz kompanije, u 2017. bi to trebalo da se promeni. Naime, na tržištima na kojima želi da otvori restorane već uveliko traži franšizne partnere, a Srbija je jedna od zemalja koja bi uskoro mogla da dobije svoj prvi Denny's. Lokacije za sada nisu poznate, mada se po pravilu Denny's restorani otvaraju na aerodromima, u blizini fakulteta i u šoping centrima. Ovi restorani su otvoreni non-stop, 24 sata, 7 dana u nedelji. Franšizu nude za tri formata: mali Danny's ( od 70 do 250 m2), Food Court i standardni Denny's (od 300 do 800 m2). 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...