Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Jim Beam nudi jedinstveno iskustvo Bourbon&Burger

 

Jeam Beam došao je na ideju da u Velikoj Britaniji napravi kampanju inspirisanu tipičnim američkim konceptom restorana. Naime, kampanja Bourbon&Burger osmišljena je tako da ohrabri vlasnike lokala u Velikoj Britaniji da ulažu u rastući trend američkog stila restorana koji podrazumeva – jesti burger i piti burbon. Vlasnici lokala koji poruče četiri ili više flaša Jim Beama dobijaju kolekciju pakovanja za burgere s američkim simbolima kako bi svojim gostima mogli da ponude jedinstveno iskustvo Bourbon&Burger.  

Share

Najnovije vesti


Gazda Cvetko

Piše: Jovan Mrđenović

Gazda Cvetko Jovanović bio je izuzetan čovek i ugledan ugostitelj, vredan i poštovan. Kraj u kome se nalazila njegova kafana Vračarsko polje Beograđani i danas zovu „kod Cvetka”



150 godina Staropramena

Staropramen na Street food festivalu nastavlja da niže nezaboravne momente



Spremite džezve!

Novo Jacobs zadovoljstvo za sve ljubitelje tradicionalne kafe



Kafom do stihova vrednih milion dinara za GAK Narodni front

Vodeća bečka kompanija za preradu kafe, Julius Meinl, 21. marta obeležila je  Svetski dan poezije i organizovala, sada već tradicionalnu, akciju „Plati kafu stihom“, u kojoj ljubitelji kafe imaju priliku da umesto novca račun plate stihovima....



Home Made Company novo prodajno mesto

Danas je otvoreno još jedno prodajno mesto Home Made Company, u prizemlju tržnog centra Big Fashion na Karaburmi.