Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Jim Beam nudi jedinstveno iskustvo Bourbon&Burger

 

Jeam Beam došao je na ideju da u Velikoj Britaniji napravi kampanju inspirisanu tipičnim američkim konceptom restorana. Naime, kampanja Bourbon&Burger osmišljena je tako da ohrabri vlasnike lokala u Velikoj Britaniji da ulažu u rastući trend američkog stila restorana koji podrazumeva – jesti burger i piti burbon. Vlasnici lokala koji poruče četiri ili više flaša Jim Beama dobijaju kolekciju pakovanja za burgere s američkim simbolima kako bi svojim gostima mogli da ponude jedinstveno iskustvo Bourbon&Burger.  

Share

Najnovije vesti


Fuzetea je novi ledeni čaj

Vredan preko milijardu američkih dolara, jedan je od najuspešnijih brendova kompanije Coca-Cola



Legendarni Green Velvet stiže u Hangar

Izgleda da je Lovefest ove godine odlučio da ne prestaje sa iznenađenjima sve do avgusta i dvanaestog izdanja čuvenog festivala iz Vrnjačke Banje.



Svi bi da rade u Hiltonu

Krajem decembra, među ugostiteljima u Beogradu, pored dočeka Nove godine, glavna tema bila je “posao u beogradskom Hiltonu”.



Znate li šta je EU Cappuccino indeks?

Novi indeks pod nazivom EU Cappuccino rangira države članice Evropske unije na osnovu toga koliko građane košta kafa s mlekom.



Rekordan broj turista u Skadarliji

Od početka 2018. godine do dočeka Srpske nove godine, Skadarliju je posetio rekordan broj stranih i domaćih turista.