Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  CAFEBAR NETWORK DIREKTNO IZ TOKIJA JAVLJA: Barmen iz Srbije Svetski šampion u kategoriji Bartenders Choice!

 

Na 65. IBA (International Bartenders Association) takmičenju World Cocktail Championships koji se održava u Tokiju u Japanu, dvadesetčetvorogodišnji Miloš Janošević, barmen u lokalu Bar central u ulici Kralja Petra 59 u Beogradu, osvojio je titulu Svetskog šampiona u kategoriji Bartenders Choice. Kao dobitnik ove nagrade Miloš se upisao u istoriju srpskog bartendinga, a ovo priznanje predstavlja ujedno i najveći uspeh Udruženja barmena Srbije (www.bar.rs) od kada se takmiči na svetskim šampionatima. 

- Osećam se fenomenalno i veoma sam ponosan što sam na svetskom takmičenju uspeo da predstavim Srbiju na pravi način i tako pokažem ostatku sveta da kod nas u zemlji rade veoma kvalitetni barmeni – ekskluzivno za Cafebar network izjavio je Miloš Janošević. 

Miloš je prilikom prezentacije svog koktela pokazao izuzetno samopouzdanje i šarmirao žiri i sve prisutne u sali sa preko 500 posmatrača. O tome kako se zaista osećao i da li je imao tremu, Miloš je rekao: 

- Iako sam dobio dosta pohvala za samu prezentaciju, moram priznati da sam bio veoma nervozan na početku. Međutim, kako je vreme odmicalo fokusirao sam se na koktel i potrudio da sve prođe u najboljem redu, što se i dogodilo! - sa ponosom je istakao Miloš Janošević. 

Miloš je prvo mesto osvojio sa koktelom Ura-nage koji je imenovao po nazivu najkomplikovanijeg zahvata u japanskoj borilačkoj veštini džudo. Njegov cilj, kako je i rekao u kratkom predstavljanju pred prezentaciju svog koktela, bio je da pokaže vrhunsku veštinu na prestižnom svetskom takmičenju, u čemu je i uspeo. U konkurenciji od deset nacionalnih prvaka, Miloš je pripremio koktel za koji je međunarodni žiri jednoglasno odlučio da je najbolji u kategoriji Bartenders Choice i time se izborio za mesto u superfinalu. Kao što je zadatak pomenute kategorije nalagao, za pripremu koktela takmičari su koristili dva sponzorska pića i jedan homemade sastojak. Miloš se odlučio za Riga black balsam i Marie Brizard liker, dok je magični homemade sastojak bio liker od maline koji je sam pravio. 

 

Share

Najnovije vesti


Da li ste spremni za kremasto uživanje?

Grand kafa lansirala je Insta Grand, novi brend u kategoriji instant kafe. Za sve one koji biraju punu šolju potpunog užitka, Insta Grand dolazi u 11 različitih varijanti koje karakteriše pun kafeni ukus i kremasta tekstura, a sigurni smo da...



Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija u okviru Međunarodnog sajma turizma  organizuje stručne panele i diskusije u cilju daljeg jačanja ugostiteljske ponude

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i...



Grand Black'n'Easy prava turska, budi za minut

Jutro je najužurbaniji deo dana, a svima nam je neophodna energija za početak istog. Potrebno nam je da se odmah razbudimo, što pre rasanimo i podignemo nivo koncentracije za dan pred nama.

Kako bismo se efikasno razbudili i započeli dan na...



Istinita priča o zdravijim grickalicama od sušenog voća i povrća

True Story, brend koji domaćem tržištu nudi zdravije grickalice koje se mogu konzumirati bez griže savesti u odnosu na standardnu ponudu, predstavio se medijima uz takmičenje u kuvanju i degustaciju. True Story potrošačima nudi sušene čipseve od...



Za Dan zaljubljenih poklonite iskustvo!

Dan zaljubljenih se bliži, što znači da je vreme da počnete da razmišljate o tome kako da obradujete svoju drugu polovinu. Verujemo da su vam uvek dobrodošli saveti i ideje za poklone. Uvek se možete odlučiti za kutiju slatkiša i čokoladu, buket...