Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pivo u prahu

Danska pivara To ul (Dva piva) predstavila je svoj novi proizvod – pivo u prahu, koje je uvek spremno za konzumiranje na bilo kom mestu, čim mu se doda voda.

Osnivači ove pivare Tobajas Emil Jensen i Tore Ginter kažu da se procesom zamrzavanja i isušivanja vrši odvajanje suve materije piva na način koji ne menja ukus.

Za vreme tog procesa, voda i alkohol potpuno isparavaju iz piva, a u prahu ostaju šećeri, proteini, komponente koje ukusu daju gorčinu i aromatični elementi.

Karakterističan ukus piva vraća se čim se prah zalije vodom, ali da bi se postigao pun efekat tradicionalnog pića, neophodno mu je dodati i alkohol.

Kompanija To ul navodi da je pivo u prahu napravljeno da bi ovo piće moglo da se konzumira na mestima gde je teško dostupno, poput izleta u prirodu ili avionskih letova.

Ipak, buduća verzija koja će sadržavati i alkohol mogla bi da bude blokirana u mnogim zemljama, koje ne dozvoljavaju prodaju alkohola u prahu.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...