Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Glavni konsultant Mišlenovog vodiča stiže u Istru

 

Prvi Istria Gourmet festival zakazan je za 10. oktobar 2016. u staroj Tvornici duhana u Rovinju. Događaj se sastoji iz dva dela: prvi, namenjen hotelijerima, i drugi, prilagođen ugostiteljima. Na ovaj stručni skup dolaze svetski poznati kuvari iz restorana sa Mišlenovim zvezdicama. Serija od četiri stručna predavanja započinje iskustvima austrijskog hotela Loisum – tematski wine&spa hotel, zatim će Franko Lukež, gastronomski publicista održati predavanje na temu “Od bifteka s jajem do rezanog ramsteka na posteljici od rukole”. Fausto Arrighi, nekadašnji direktor, a današnji konsultant Mišlenovog vodiča predstaviće sve kriterijume za ulazak u prestižni gastronomski vodič. Za vreme trajanje festivala održaće se i tri tematske gala večere u restoranima Adriatic, Monte Mulini i Lone gde će specijalitete pripremati šefovi restorana sa Mišlenovim zvezdicama.  

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...