Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Uživanje za muzičke sladokusce

Musicology festival poslednje dve godine postao je mesto okupljanja najvećih zvezda džeza, soula, fanka i bluza. Partner festivala ove godine je Barcaffé.

-Uživanje u Barcaffé espresso kafi jednako je opuštanju uz zvuke muzike koja budi optimizam i dobro raspoloženje i to je gotovo prirodna veza između ova dva brenda. Tu vidimo mogućnost da se energije Barcaffé espresso i Musicology festivala sjedine i osvoje sve one koji znaju šta je dobra muzika, i kakav je taj jednistven osećaj optimizma i zadovoljstva koji stvara šoljica  kafe- izjavio je Andrej Bele, generalni direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe.

Kako je istakao Miša Relić, direktor festivala, Musicology Barcaffé Sessions je posebna vrsta uživanja u muzici i samom koncertnom iskustvu. To nije festival sa masovnom posetom, već muzičko uživanje na kome skoro da možete dodirnuti svog omiljenog izvođača, festival koji vraća akcenat na samu muziku, umesto na šou i vizuelne efekte.

Share