Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Uživanje za muzičke sladokusce

Musicology festival poslednje dve godine postao je mesto okupljanja najvećih zvezda džeza, soula, fanka i bluza. Partner festivala ove godine je Barcaffé.

-Uživanje u Barcaffé espresso kafi jednako je opuštanju uz zvuke muzike koja budi optimizam i dobro raspoloženje i to je gotovo prirodna veza između ova dva brenda. Tu vidimo mogućnost da se energije Barcaffé espresso i Musicology festivala sjedine i osvoje sve one koji znaju šta je dobra muzika, i kakav je taj jednistven osećaj optimizma i zadovoljstva koji stvara šoljica  kafe- izjavio je Andrej Bele, generalni direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe.

Kako je istakao Miša Relić, direktor festivala, Musicology Barcaffé Sessions je posebna vrsta uživanja u muzici i samom koncertnom iskustvu. To nije festival sa masovnom posetom, već muzičko uživanje na kome skoro da možete dodirnuti svog omiljenog izvođača, festival koji vraća akcenat na samu muziku, umesto na šou i vizuelne efekte.

Share

Najnovije vesti


Legendarni Green Velvet stiže u Hangar

Izgleda da je Lovefest ove godine odlučio da ne prestaje sa iznenađenjima sve do avgusta i dvanaestog izdanja čuvenog festivala iz Vrnjačke Banje.



Svi bi da rade u Hiltonu

Krajem decembra, među ugostiteljima u Beogradu, pored dočeka Nove godine, glavna tema bila je “posao u beogradskom Hiltonu”.



Znate li šta je EU Cappuccino indeks?

Novi indeks pod nazivom EU Cappuccino rangira države članice Evropske unije na osnovu toga koliko građane košta kafa s mlekom.



Rekordan broj turista u Skadarliji

Od početka 2018. godine do dočeka Srpske nove godine, Skadarliju je posetio rekordan broj stranih i domaćih turista.



Hotel Game of Trones

Za malo više od tri meseca, fanovi serije Game of Trones biće u prilici da praktično žive u svojoj omiljenoj seriji.