Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pet ponuda za kupovinu hotela Durmitor

Prvi tender za prodaju hotela Durmitor raspisan je sredinom februara 2013. godine, a ovo je prvi put nakon 16 neuspelih oglasa za prodaju hotela da ima zainteresovanih ponuđača.

Ponude za kupovinu hotela Durmitor na Žabljaku dostavili su kompanija Adriatic Properties, koja je u vlasništvu biznismena Petrosa Statisa, vlasnik Lutrije Crne Gore Sava Grbović, podgoričko preduzeće Nemesis, kao i nikšićke firme Comp Comerc i Top force system.

Žabljački hotel prodavao se po ceni od 643,7 hiljada evra, kao deo imovine Ski centra Durmitor u stečaju.

Najviše novca, 701 hiljadu EUR, ponudio je nikšićki Comp Comerc, čiji je vlasnik Ranko Jovović. On je u aprilu ove godine za 1,2 miliona evra kupio hotel Onogošt, a njegova firma već upravlja Ski centrom Vučje.

Nešto manje, tačnije 700,1 hiljadu evra, ponudio je podgorički Nemesis, čiji je vlasnik Dragan Perović, koji u vlasništvu ima podgorički hotel Hemera i lanac hotela i restorana Astoria u Budvi, Kotoru i Podgorici.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...