Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Najbolji letnji DJ hit

Za izvodjača najboljeg Chipsy letnjeg DJ hit-a, proglašen je DJ Pessto, na velikom Chipsy DJ Tour finalu koje je održano, u subotu na Adi Ciganliji.

Te večeri nastupali su DJ M.A.X, DJ Pessto, kao i DJ Dujak, finalisti uzbudljivog Chipsy DJ Tour takmičenja. Popularni DJ duo The Beatshakers pružio je odličnu muzičku podršku, kao i na svim održanim žurkama do sada. Veliki broj ljubitelja dobrog elektronskog zvuka okupio se da uživo proprati proglašenje pobednika takmičenja. Odličan izbor numera koje su puštali talentovani Di-džejevi, mnogo dobre zabave uz Chipsy, zanimljive igrice i puno poklona, stvorili su uzavrelu atmosferu i nezaboravnu žurku za veliki broj posetilaca na Adi.

Izvođači su imali zadatak da naprave originalni DJ hit u trajanju do 20 minuta, a nakon selekcije deset najboljih numera, Chipsy fanovi su odabrali tri finalne koje su se takmičile za titulu Chipsy letnji DJ hit. Svi finalisti su iskazali izuzetan talenat i veliki potencijal, a pobedio je DJ Pessto -Predrag Stojkov, koji ima 18 godina i dolazi iz Surdulice. 

U okviru Chipsy DJ Tour turneje po gradovima Srbije održane su sjajne žurke u Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...