Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Muzičke kompanije zarađuju na alkoholu

Pokušaji raznih brendova i kompanija da uzmu parče kolača i od tržišta alkoholnih pića nije ništa novo, ali od nedavno se i akteri muzičke industrije bore za svoje mesto na ovom tržištu. U magazinu Forbs je istaknuto kako je na nedavnom festivalu Afropunk u Bruklinu bilo mnogo novih pića u interesantnim pakovanjima. Najistaknutije je vino premijum kvaliteta Elektric Sky, koje se nalazi u kapsulama. Ovakvi proizvodi prave se isključivo za muzičke festivale, a pakovanja su u potpunosti pogodna za reciklažu. Ne treba da vas čudi podatak da se iza ove ideje nalaze upravo muzičke izdavačke kuće. Ispostavilo se da je ova taktika dobra, imajući u vidu da je pomenuti brend vina ostvario značajan profit, našavši način da poveća konzumaciju vina na festivalima. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...