Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Jedinstveni doživljaj u konzumiranju kafe


Nescafe Dolce Gusto, robna marka koja je na srpskom tržištu poznata po prvom zatvorenom sistemu aparata za kafu i jedinim koji omogućava pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje Kreativnost oživljava klasike. Kampanja koja je nastala u saradnji sa muzičarem Will.i.em.om, dobitnikom Grammy nagrade, slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo.   

Glavni akter nove reklame, Will.i.am, svoju kreativnost usmerava u oživljavanje klasika, pesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. S druge strane, Nescafe Dolce Gusto svoju kreativnost usmerava ka pružanju jedinstvenog doživljaja prilikom konzumiranja kafe i poslastica od kafe kako bi ljubiteljima ovog omiljenog napitka ovaj ritual pretvorio u potpuno novo iskustvo.

Potrošači danas više nego ikada, osim kvaliteta žele i sofisticirano iskustvo prilikom ispijanja kafe. Robna marka Nescafe Dolce Gusto poznata je po pomeranju granica – od najnovijih tehnoloških rešenja i originalno dizajniranih aparata za kafu do široke palete vrhunskih ukusa kafe koje zadovoljavaju i najzahtevnija čula. 

Share