Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Zbog dugova rasprodaju hotele

MMF traži da železničari svoje stare dugove koji se procenjuju na blizu 300 miliona evra, moraju da namire iz sopstvene kase. Pošto je ona prazna, prinuđeni su da rasprodaju imovinu koja nije u direktnoj funkciji obavljanja saobraćaja. Zato će hoteli železničara u Vrnjačkoj i Vranjskoj banji i hotel Beograd u Beogradu, najverovatnije otići na doboš.

Ti hoteli su nakon deobnog bilansa pripali Infrastrukturi Srbije, preduzeću u okviru Železnica, koje nema novca za njihovo održavanje i renoviranje, jer neki od njih, poput hotela Beograd, zahtevaju obimne radove. Zato je načelno dogovoreno da se i ovi objekti prodaju. Pored njih, prodaće se i druga imovina, poput restorana, stanova, zemljišta, vozova, lokomotiva, sve ono za šta je nedavno utvrđeno da nije evidentirano, a procenjeno je da vredi oko 100 miliona evra.

– Infrastruktura nema novac za ulaganje u objekte koji nisu u funkciji saobraćaja, uključujući i ugostiteljske i hotelske komplekse. Konačnu odluku o sudbini i hotela i druge imovine doneće nova vlada – izjavio je direktor Infrastrukture Dušan Garibović.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...