Egzibicionistima će se sigurno dopasti ideja da sadržaj njihovog kofera bude apsolutno transparentan svima širom sveta! Baš zato je australijski brend Krampler napravio potpuno providan kofer i sve to pod parolom - Nemate čega da se plašite, ako nemate šta da krijete. Navodno su ljudi koji su ulazili u njihove prodavnice komentarisali kako su koferi super, ali bi bilo još bolje kad bi bili providni, pa su rešili kupcima da ponude i tu opciju. Kofer košta oko 500 evra, uz doživotnu garanciju.
Restoran Amici otvoren je 15. septembra 2007. godine, tako da baš u vreme kada ga predstavljamo u časopisu proslavlja svoj dvanaesti rođendan. Iako bi se po godinama reklo da tek ulazi u pubertet, ovaj restoran davno je dokazao svoju zrelost u...
Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi
Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj
Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival
Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...