Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Počeo Heineken Lovefest

 

Na vatrenoj bini, koja je svojim audio-vizuelnim efektima sinoć bila potpuno impozantna Papa Sven dokazao je zašto sa ponosom nosi taj nadimak i očitao muzičku lekciju pred više od 25.000 ljudi, koji su i ove godine došli sa svih strana sveta. Uz Sven Vath-a na Fire Stage-u u okviru Cocoon noći nastupili su i Ilario Alicante, Markus Fix i Daniel Stefanik. Prema rečima Daniel Stefanika za njega je sinoćni nastup bio najbolji u ovoj godini, dok je Markus Fix izjavio da je Lovefest oličenje tehno raja, a ljudi pred kojima je puštao najbolja masa na svetu. Na bini posvećenoj ljubiteljima gitarskog zvuka u rođendansko izdanje uveli su nas velikani domaće scene Rambo Amadeus i Partibrejkersi, kojima je ovo kao i pre dve godine bio jedan od najenergičnijih nastupa. Live bina je prvo festivalsko veče ugostila Samostalne Referente, Ritam Nereda, kao i mostarski sastav Zoster.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...