Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Coca-Cola širi poslovanje na kafu i mleko

Coca-Cola planira da pokrene prodaju arabika kafe Brazilskim potrošačima kao deo strategije kojom najveći svetski proizvođač bezalkoholnih pića želi da proširi poslovanje na kategorije proizvoda za doručak.

Iz brazilskog ogranka kompanije saopšteno je kako će Coca-Cola prodavati kafu krajnjim potrošačima kroz svoj lokalni brend čaja pod imenom Leao. U potrazi za načinima diverzifikacije poslovanja, kompanija je postigla partnerski sporazum s izvoznikom kafe Tristao Companhia de Comercio Exterior, koji će za Coca-Colu nabavljati i peći sirovinu. Finansijski detalji dogovora još uvek nisu poznati.

Coca-Cola, koja je u protekloj deceniji proširila obim poslovanja kroz sokove, čaj i mineralnu vodu, sada širi ponudu kroz proizvode za doručak, objašnjava Sandor Hagen, potpredsednik novog ogranka poslovanja u brazilskoj jedinici. Kompanija će uskoro završiti i proces akvizicije lokalnog mlečnog proizvođača Laticinios Verde Campo u Minas Geraisi, kao deo novog strateškog plana.

Kompanija će se, prema Hoganovim rečima, fokusirati na "high-end" konzumente jer je u planu da nudi ukuse napravljene isključivo od arabike, premium kafe koju preferiraju lanci poput Starbucks-a.  Iako je Brazil jedan od najvećih svetskih proizvođača arabike, najveći deo ubrane količine plasira se u izvoz i vrlo retko je namenjena domaćim potrošačima.

Upravo smo u tome videli priliku da Brazilcima ponudimo najkvalitetniju kafu, objašnjava Hogan.

Share

Najnovije vesti


Izabran pobednik regionalnog takmičenja Barcaffé Barista Cup

Finalno takmičenje Barcaffé Barista Cup završeno je 19. septembra u Ljubljani u Barcaffè Barista Trening centru, a prestižnu nagradu osvojio je Sanin Kandić.



Magija uniforme

Piše: Ashok Murty modni konsultant

Generalno, uniforma ima dva primarna zadatka: prvo, da onome koji je nosi omogući da što lakše i efikasnije obavlja svoju delatnost i drugo, da dâ vizuelnu prepoznatljivost i logično uklapanje u neku grupu....



Hoćemo li uvoziti konobare

Problem nedostatka radnika u ugostiteljstvu već dugo muči vlasnike lokala u Srbiji. Tokom leta jedva je moguće organizovati posao jer je veliki broj ljudi napustio matične lokale i otišao da radi na moru, po brodovima ili u drugim mestima koja,...



Restoran Amici

Restoran Amici otvoren je 15. septembra 2007. godine, tako da baš u vreme kada ga predstavljamo u časopisu proslavlja svoj dvanaesti rođendan. Iako bi se po godinama reklo da tek ulazi u pubertet, ovaj restoran davno je dokazao svoju zrelost u...



Coca-Cola hbc najodrživiji proizvođač napitaka u evropi

Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi