Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Coca-Cola širi poslovanje na kafu i mleko

Coca-Cola planira da pokrene prodaju arabika kafe Brazilskim potrošačima kao deo strategije kojom najveći svetski proizvođač bezalkoholnih pića želi da proširi poslovanje na kategorije proizvoda za doručak.

Iz brazilskog ogranka kompanije saopšteno je kako će Coca-Cola prodavati kafu krajnjim potrošačima kroz svoj lokalni brend čaja pod imenom Leao. U potrazi za načinima diverzifikacije poslovanja, kompanija je postigla partnerski sporazum s izvoznikom kafe Tristao Companhia de Comercio Exterior, koji će za Coca-Colu nabavljati i peći sirovinu. Finansijski detalji dogovora još uvek nisu poznati.

Coca-Cola, koja je u protekloj deceniji proširila obim poslovanja kroz sokove, čaj i mineralnu vodu, sada širi ponudu kroz proizvode za doručak, objašnjava Sandor Hagen, potpredsednik novog ogranka poslovanja u brazilskoj jedinici. Kompanija će uskoro završiti i proces akvizicije lokalnog mlečnog proizvođača Laticinios Verde Campo u Minas Geraisi, kao deo novog strateškog plana.

Kompanija će se, prema Hoganovim rečima, fokusirati na "high-end" konzumente jer je u planu da nudi ukuse napravljene isključivo od arabike, premium kafe koju preferiraju lanci poput Starbucks-a.  Iako je Brazil jedan od najvećih svetskih proizvođača arabike, najveći deo ubrane količine plasira se u izvoz i vrlo retko je namenjena domaćim potrošačima.

Upravo smo u tome videli priliku da Brazilcima ponudimo najkvalitetniju kafu, objašnjava Hogan.

Share