Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Kafa poskupljuje šesti mesec zaredom

Cene kafe konstantno su u porastu, pa je ICO kompozitni indikator na početku juna bio 118,53 US centi po funti (lb = 0,45 KG) da bi do kraja juna dostigao nivo 132,04 US centi/lb, što je peti mesec uzastopnog rasta.

Rast je nastavljen i u julu, pa je ICO, kompozitni indikator u petak, 15. jula, iznosio 137,36 US centi po funti.

Ovakva kretanja na međunarodnom tržištu kafe posledica su pre svega snažnog rasta brazilskog reala u odnosu na američki dolar, koji je takođe bio dostigao svoj najviši nivo od jula 2015. Tržište je reagovalo i na pojavu prvih mrazeva u Brazilu iako je, na prvi pogled, šteta malih razmera.

Najznačajnije promene su uočene u grupama sorte arabika. Tako je cena kolumbijske kafe (Colombian Milds) u proseku porasla 8,6%, brazilske (Brazilian Naturals) 7,2 odsto, dok je cena svih drugih sorta arabike (Other Milds) u junu u proseku porasla 6,6 odsto.

Cena kafe sorte robusta (Vijetnam, Indonezija,Kenija) u proseku su porasle 2,4 odsto.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...