Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Novi dizajn Coca-cola boce

 

Prvi put na domaćem tržištu Coca-Cola je ostvarila saradnju sa lokalnim umetnicima, koji su osmislili šest potpuno unikatnih stilova flašica, pružajući ljubiteljima ovog napitka sasvim novi Coca-Cola doživljaj. Braća Burazeri, Artez, Linnch, Nikola Mihajlović Kori, Vuk Ćuk i Bratislav Milenković bili su inspirisani čulima koja učestvuju u konzumiranju Coca-Cole kao i svojim ličnim doživljajem ovog brenda.

-U Coca-Coli se uživa svim čulim, a svaka od ovih dizajniranih flašica to dodatno ističe. Mi smo do sada već navikla svoje potrošače na razna iznenađenja ali smo ovoga puta otišli korak dalje stvorivši seriju flašica za kolekcionare, budući da će ljubitelji Coca-Cole moći da zadrže svoju flašicu i nakon ispijanja, te tako postanu vlasnici svojevrsnih umetničkih dela -istakla je Tanja Petrović, marketing menadžer kompanije Coca-Cola.

Ova jedinstvena, ograničena serija Coca-Cola flašica predstavljena je javnosti na velikoj žurci u Dorćol Platz-u pred brojnim umetnicima, dizajnerima, poznatim ličnostima, partnerima i prijateljima kompanije. Kolekcija je prikazana kroz autentične audio-vizuelne materijale koji su pokazali proces nastanka flašica i rad umetnika koji su bili nadahnuti senzacijama koje se javljaju pri ispijanju čuvenog napitka. Ono što je takođe specifično je da ovu seriju flašica prati i odgovarajuća kolekcija odevnih predmeta i modnih dodataka poput majica, novčanika, cegera, postera i drugih detalja.

 

Share