Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Novi dizajn Coca-cola boce

 

Prvi put na domaćem tržištu Coca-Cola je ostvarila saradnju sa lokalnim umetnicima, koji su osmislili šest potpuno unikatnih stilova flašica, pružajući ljubiteljima ovog napitka sasvim novi Coca-Cola doživljaj. Braća Burazeri, Artez, Linnch, Nikola Mihajlović Kori, Vuk Ćuk i Bratislav Milenković bili su inspirisani čulima koja učestvuju u konzumiranju Coca-Cole kao i svojim ličnim doživljajem ovog brenda.

-U Coca-Coli se uživa svim čulim, a svaka od ovih dizajniranih flašica to dodatno ističe. Mi smo do sada već navikla svoje potrošače na razna iznenađenja ali smo ovoga puta otišli korak dalje stvorivši seriju flašica za kolekcionare, budući da će ljubitelji Coca-Cole moći da zadrže svoju flašicu i nakon ispijanja, te tako postanu vlasnici svojevrsnih umetničkih dela -istakla je Tanja Petrović, marketing menadžer kompanije Coca-Cola.

Ova jedinstvena, ograničena serija Coca-Cola flašica predstavljena je javnosti na velikoj žurci u Dorćol Platz-u pred brojnim umetnicima, dizajnerima, poznatim ličnostima, partnerima i prijateljima kompanije. Kolekcija je prikazana kroz autentične audio-vizuelne materijale koji su pokazali proces nastanka flašica i rad umetnika koji su bili nadahnuti senzacijama koje se javljaju pri ispijanju čuvenog napitka. Ono što je takođe specifično je da ovu seriju flašica prati i odgovarajuća kolekcija odevnih predmeta i modnih dodataka poput majica, novčanika, cegera, postera i drugih detalja.

 

Share

Najnovije vesti


Zbaralji Saverio za CafeBar network

Sbaragli Saverio, chef restorana Tosca, Ženeva

EKSKLUZIVNO ZA CAFÉBAR NETWORK

Svi restorani zaslužuju Mišlenovu zvezdicu!



U Homi ima mesta za sve

Kada smo krajem prošle godine pokrenuli inicijativu da se uspostavi balans u ugostiteljskim objektima tako da i pušači i nepušači imaju prostor u kome će uživati, našoj akciji među prvima se pridružio fine-dining restoran Homa



Chez Nik

Posle 17 godina u ugostiteljskom biznisu, od pekare, preko fast fooda i čuvene palačinkarnice Keops, ugostitelj Nikola Stupar, rešio je da, kako kaže, zaokruži svoju ugostiteljsku priču. Zato je na Novom Beogradu otvorio restoran Chez Nik. U...



Kako da izgradite identitet lokala

Dejan Veljković Džesi

vlasnik restorana Dukat, Pirot

U izgradnji identiteta lokala, restorana, bilo kog objekta, učestvuje veliki broj faktora, enterijer i spoljašnjost, koncept, osoblje, vlasnik, atmosfera... i na izgradnji i održanju identiteta...



Poštujte autoritete

Nikola Stojaković, srpski kuvar svetskog glasa, kuvarsku karijeru započeo je još u domaćoj  kuhinji. U njegovoj porodici, kaže, kult hrane bio je oduvek veoma važan. Uživa u pravljenju sosova, a sa 27 godina može da se pohvali dugogodišnjim radom...