Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Restorani profitiraju od Pokemona

Restorani i kafići koji se nalaze u blizini takozvanih Pokéstops mesta, na kojima igrači mogu da zastanu i uzmu virtuelne potrepštine, mogu profitirati zbog te činjenice.

Veliki restorani brzo su prepoznali trend i počeli da ulažu novac kako bi i oni učestvovali u igri i privlačili što više igrača u svoje lokale. U nekima je moguće osvojiti i gift karticu ukoliko baš tu uhvatite Pokemona, međutim nekima se ova pomama ne dopada.

- Ljudi su ulazili u kuhinju ili stajali ispred onih koji jedu i slično. Ulazili su i izlazili iz lokala, a ništa nisu kupovali. Zato sam na vratima stavio znak da nije dozvoljen ulazak igračima Pokemona. - rekao je jedan vlasnik restorana u Americi.

Share

Najnovije vesti


Food Waste program u Courtyard Belgrade City Center hotelu

Dana 22. jula sastali smo se u hotelu Courtyard Belgrade City Center kako bi predstavili rezultate projekta HotelKitchen koji se bavi borbom sa otpadom od ostataka hrane tzv. food wastom



Novi hit letnje sezone - Barcaffè Cold Brew

Novi hit letnje sezone - Barcaffè Cold Brew hladno pripremljena kafa... Najnoviji trend u ispijanju kafe, Cold Brew, stiže u Srbiju - hladno pripremljena i hladno služena kafa, koja će ovog leta oduševiti posetioce kafića, pravi je izbor za sve...



Jagnjetina u Mrzencima

Jovan Mrđenović

Rešio sam i ovog leta da posetim Mrzence, kao što činim i niz prethodnih godina. Čovek koji ima sreću da nađe smeštaj u hotelu Nar u Mrzencima, gde se soba traži preko veze, treba da se istušira, odmori i uveče pravac kafana...



Oni od kafe prave savršenstvo

Profesija bariste u Srbiji je relativno mlada, ali se brzo razvija i izaziva veliko interesovanje, pogotovo sa pojavom posebno zanimljivih i kreativnih delova ovog posla poput latte art-a. Kako svi uživamo u lepim slikama, koje dodatno ulepšavaju...



Vino kao most povezivanja Zapadnog Balkana

Novi projekat "Vino kao most povezivanja Zapadnog Balkana" je projekat pod kojim će se izgraditi veze za povezivanje zemalja regiona u pravcu promocije Balkana kao vinskog regiona