Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Igranka na dan Francuske

U Beogradu će 14. jula biti obeležen Dan Francuske, u prostoru Mikser House-a i to na isti način na koji se to radi u Francuskoj, plesom uz najpoznatije ritmove. Ova igranka nazvana je Bal populaire, trajaće do ponoći, a ulaz je besplatan.

Nacionalni praznik Francuske – Dan Francuske ili Dan Bastilje, kako se uobičajeno naziva, obeležava se 14. jula, u znak sećanja na dan kada su 1789. godine Parižani zauzeli trvđavu – zatvor Bastilju, što je obeležilo početak Francuske buržoaske revolucije. Naoružani narod, kojem se pridružio i deo vojske, primorao je apsolutističku monarhiju da zvanično ukine feudalizam, a Narodna ustavotvorna skupština je već krajem avgusta usvojila poznatu Deklaracija o pravima čoveka i građanina, preteču prvog francuskog Ustava. Po prvi put su ustanovljena univerzalna ljudska i građanska prava, od kojih je najvažnija potpuna jednakost pred zakonom.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...