Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  U Beogradu prazni hoteli

Broj hotela u Srbiji se drastično povećao. Beograd sada ima 91 kategorisan hotel, a u pojedine hotelske sobe uloženo je od 70.000 do 200.000 evra. Međutim, popunjenost hotelskih soba je 42 odsto. U ostalim evropskim prestonicama popunjenost se kreće oko 80 odsto!

Prosečna cena noćenja u proseku je 60 evra, što je za 30 odsto manje nego prošle godine, pa nije jasno zašto je broj gostiju i dalje u opadanju. 

Zato je udruženje hotelijera sprovelo istraživanje među gostima prestoničkih, ali i ostalih hotela u čitavoj Srbiji. Rezultati su pokazali da uprkos dosadašnjem verovanju u to da u Beogradu noće uglavnom poslovni ljudi, tokom leta broj ovakvih gostiju pada za 15 odsto. Zaključuje se da glavni grad posećuju strani i domaći gosti kako bi uživali u noćnom provodu, a najveći je broj gostiju iz dijaspore.

Planira se svakodnevni monitoring broja gostiju po hotelima kako bi se utvrdilo koji su dani najmanje popunjeni, kako bi se tada osmislili festivali i manifestacije koji će privući turiste. Takođe, krajnje je vreme da se tačno definiše šta je to turistički proizvod Beograda i Srbije.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...