Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pijaca - novo mesto za provod u Beogradu

Svim ljubiteljima dobre zabave u Beogradu, dopašće se festival hrane i pića Beogradski noćni market, koji počine 3. juna na pijaci Bajloni.

Pijaca će postati najveći beogradski restoran pod otvorenim nebom, koji će posetiocima promeniti uobičajenu sliku o dobrom provodu. 

Izlagači će na licu mesta pripremati specijalitete, pa će tako svi koji dođu, pored uživanja u ukusnim jelima imati priliku da vide i kako se ona pripremaju. Pijaca će biti i mesto na kome će se deliti saveti o dekoraciji hrane i pripremi koktela, a planirane su i brojne druge radionice. 

Posle pijace u Skadarliji, manifestacija će se održati i na pijaci Senjak 17. juna, a 1. jula biće i na pijaci Kalenić

Želja gradskih vlasti je da Beogradski noćni market postane stalna turistička ponuda, koja će pomoći razvoju i promociji našeg grada.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...