Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Leto na Kalemegdanu

U četvrtak, 26. maja, klub Bitefartcafe je svečano zaključio svoju sezonu u zatvorenom prostoru na najlepši način. Naime, Slobodan Trkulja je jedinstvenim, samostalnim klupskim koncertom uz petnaest instrumenata, zaokružio više nego uspešnu zimsku sezonu ovog kluba, koji je poznat pre svega po kvalitetnoj živoj muzici.

Kako je najavljeno toplo i lepo vreme, klub će se već ovog petka i subote preseliti na Kalemegdan, kod teniskih terena. Žurke otvaranja su uvek i najbolje žurke, a svojom pozitivnošću pokreću energiju koja traje čitavo leto. Makao bend će vas u petak svojim repertoarom i energijom preneti na Ibicu, dok će u subotu bend Gift, pomeriti granice kaver svirke i učiniti da se osećate kao da ste na koncertu nekog kultnog brit pop benda.

Ljubitelji bluza uživaće u koncertu Nikole Pejakovića 9. juna, a nedelju dana kasnije, 16. juna, svoj tradicionalni koncert održaće Massimo Savić. Poslednji četvrtak u junu rezervisan je za pravi letnji užitak i lepršavu muziku benda iz Postire, Ljetnog kina.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...